בבית שמש מנסים לנחש מי זו האישה בת ה-57 החשודה בריגול?

כל אישה בגיל הזה היא פוטנציאלית להשתבץ תחת הכותרת מרגלת. מביני העניין שיודעים לזהות, להבין ולקרוא בין השורות כבר יודעים במי מדובר.

עיריית בית שמש
עיריית בית שמש

מאז פורסם לפני שעה קלה על חקירת השב"כ והיאחב"ל שהביאה למעצרה של תושבת בת 57 מבית שמש יש חרושת שמועות כולל צירוף תמונה (ות) של כביכול האישה המדוברת.

מהודעת הדוברות שהופצה לפרסום נכתב כי העצורה נתבקשה/נדרשה לפעול להקמת מועדון של יוצאי איראן בבית שמש, במסגרת פעילות "קרן מיראז'", והעברת פרטי הישראלים הפעילים בסניף, תמונות וסרטונים מפגישות המועדון ותמונות המשתתפות בפעילות.

וגם את זה לא קשה למצוא, בעידן רב גוגל תעשו חיפוש ותמצאו שלל כתבות בנושא, כולל טכס פתיחת המועדון במעמד ראש העירייה עליזה בלוך, וסגניתה עו"ד רינה הולנדר.

מכיוון שיש צו איסור פרסום לא נעלה כאן תמונות אולם הן נגישות ולא נמחקו מהאתרים השונים בהם הם מופיעים.

מי שכבר התבטאה בעניין היא ח"כ קטי שיטרית מהליכוד שהמרגלת לכאורה יצרה קשר איתה סיפרה היום כיצד נוצר המגע ביניהן. נציין כי שיטרית מכירה את המרגלת עוד מתקופת עבודתה הציבורית בבית שמש. 'המרגלת' באה לנחם את המשפחה בפטירת חמי. הקליטה אותנו והעבירה את זה לאיראנים. בהמשך הוסיפה תשובה למנהל קבוצת תקשורת בשם חדשות בית שמש: שוב ניתן לראות עד כמה האיום האיראני הוא איום קיומי. איראן וגרורותיה ממשיכים לנסות לפגוע בישראל בכל זירה ובכל דרך, ונדרשת מכלל נבחרי הציבור מוכנות ודריכות גבוהה כדי לסכל ניסיונות עוינים שכאלו.

אני מברכת את השב״כ, המוסד ושאר כוחות הביטחון על העבודה החשובה והמאומצת שלהם במלחמה מול איראן. אין לי ספק שבמערכת הביטחון נערכו ונערכים לכל תרחיש ויעשו כל שנדרש בכדי להגן על מדינת ישראל ואזרחיה."

בעיריית בית שמש מעדיפים לא להגיב.

נושאים: פרשת ריגול, בית שמש, מועדון עולי איראן
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: