ארבעה ח"כים היו מבית שמש בכנסת עד כה, מי מהם היה הכי הרבה ימים בכנסת.

היכן עומדים הנבחרים המקומיים שלנו בסדר חברי הכנסת המכהנים הכי הרבה ימים בכנסת? אגב, אין סיכוי שמישהו יעקוף את הראשון ברשימה, שמעון פרס ז"ל ששהה בכנסת 17,272 ימים

ראשונה מבין החכים
ראשונה מבין החכים

ראשונה, מעל חברי הכנסת שכיהנו מבית שמש בכנסת עומדת ח"כ קטי שיטרית. לשיטרית (ליכוד) יש כבר 1235 ימים בכנסת, שהם כארבע שנים מלאות!!! הישג נאה מאוד. אחריה מדורג משה אבוטבול (ש"ס) עם 1079 ימים, שלישי בתור ח"כ דוב ליפמן (יש עתיד) עם 784 ימים, ואחרונה חביבה ח"כ עומר ינקילביץ עם 707 ימים. האחרונה הייתה אפילו השרה הראשונה מבית שמש, שרת התפוצות.

בכנסת הקרובה הסיכויים טובים למשה אבוטבול (ש"ס) אם כמובן מפלגתו תקבל מעל 8 מנדטים, להמשיך ואז יהפוך הוא להוביל את רשימת חברי הכנסת מבית שמש ששירתו. אבוטבול אגב חתום על הצעת החוק לפיזור הכנסת ה-24 יחיד עם עוד חברי כנסת ממפלגות שונות. שיטרית יכולה להיכנס ממקום שיבוצה במקום ה-39 אם הליכוד יממש את החוק הנורבגי. ואז התחרות תמשיך ביניהם מי יהיה ח"כ המוביל בעיר במספר הימים הרבים ביותר בהם שימש כח"כ.

את השיא (17,272 יום) של שמעון פרס כנראה איש כבר לא ישבור, שמעון פרס ז"ל שימש בכנסת, כח"כ, כחבר ממשלה, כראש הממשלה, עד שהגיע לכס הנשיאות, הוותק אינו מילה גסה. הוא למעשה מוביל את רשימת חברי הכנסת הותיקים שעבדו בכנסת. אחריו בהפרשים של אלפי ימים ח"כ תופיק טובי אליעזר שוסטק 13,534 ואז מתייצב לו דוד לוי שיבדל לחיים ארוכים עם 13,300 ימים. מנחם בגין ז"ל במקום השביעי עם 12,964 ימי כהונה.

נושאים: כנסת, בית שמש, קטי שיטרית
ראשונה מבין החכים
ראשונה מבין החכים
ראשונה מבין החכים
ראשונה מבין החכים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: