איחוד והצלה קיבלו תעודת הורה על פעילותם לסיוע באיתור נעדר

אות וכבוד גם לארגון איחוד והצלה בבית שמש שקיבל היום תעודה רשמית על התנדבותו ופעילותו למען החברה המקומית. ברוכים תהיו.

קבלת התעודה
קבלת התעודה

את הצלחתם להציל חיים אנחנו, תושבי העיר מכירים מהשטח. פעילותם המבורכת בהצלת חיים, כולל פינוי מזירות תאונות דרכים ל"ע, כולל נפגעי אתרי עבודה, כולל תאונות ביתיות, ולהבדיל בשמחות כולל לידות. מברכים על קיומם, על התנדבותם החרוצה, על תושייתם, על הקרבתם לעיתים חיי בית ונוחות לטובת משימות מאתגרות, עתה גם משטרת ישראל מצטרפת באופן הכי רשמי, ומעניקה לאיחוד והצלה תעודת הוקרה בערב העצמאות תשפ"ג על פעולה אחת לאיתור נעדר. נדמה שלא נטעה אם נוסיף את שלל המשימות האחרות לתוכן תעודה זו.

הנה מה שנמסר בהודעה: "בטקס שנערך הבוקר בתחנת מרחב ציון בהשתתפות מטה פיקוד משטרת מרחב ירושלים, הוענקה תעודת הוקרה לאיחוד הצלה סניף בית שמש על פעילותה לאיתור נעדר בסיכון בתאריך 5.4.23 בזמן ליל הסדר פסח. התעודה הוענקה על ידי נצ"מ רונן עובדיה - סממ"ר ציון וסנ"צ אלון וינשטיין - מת"ח בית שמש להנהלת הסניף, בהם ראש הסניף צביקה רובין, מנהל הגזרה דוד לף, רכז המבצעים חיים לנדסמן ורחל צ'ובטה מנהלת מחלקת שעת חירום באיחוד הצלה.
במהלך הארוע ציין מפקד תחנת משטרת בית שמש את מסירותם של מתנדבי איחוד הצלה להצלת חיים, וציין לשבח את השיתוף פעולה הפורה שקיים בין משטרת בית שמש לאיחוד הצלה בבית שמש במשימות הרבות לאיתור נעדרים והצלת חיים

נושאים: איחוד והצלה, משטרת ישראל, בית שמש. תחנת מרחב ציון- ירושלים.
קבלת התעודה
קבלת התעודה
קבלת התעודה
קבלת התעודה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: