חוגים לכולם- האם גם למחוסרי היכולת?

הרבה גרפיקה וצבע, האם גם התוכן עשיר? על פניו, נראה כך, נחכה ונבחן בקרוב את כל הכתוב. ובעיקר שלוש חוברות לשלושה מתנסים, ובעיקר עובדים במקום, יציאה לשכונות? חכו להזדמנות אחרת...

פרסום בחוברת
פרסום בחוברת

חוגים לכולם, הרבה גרפיקה צבעונית מבלי לדלג הפעם אפילו על תמונות בנות, אבל ובעיקר בלי ברכת ראש העיר בשער. עדיין מוקדם להלל ולשבח ולהשוות עם רשתות מתנסים אחרים, ובכל זאת ניכרת עבודה לא מעטה שהושקעה בהכנת החוברות. שלוש חוברות, חוברת לכל מתנ"ס, גוונים בראש, מאירהוף, ופסגות השבע. הלו, מה עם עם זינמן? מישהו שכח. אנחנו לא קיבלנו ברשימת התפוצה.

הקונסרבטוריון צורף על כרחו לרשת המתנסים, וגם הוא חלק בלתי נפרד ממערכת החוגים. וגם מכון כושר לנשים, זה שכמעט והועף מכותלי מתנ"ס פסגות השבע, נותר על מקומו. שיח וסוד יסתפקו בקומה התחתונה של מאירהוף... וגם לא מעט הבטחות, מיד אחרי החגים מיטב ההצגות, והדוקולנוע יפעלו בעיר. חוגי ספורט לילדות כמו התעמלות אמנותית, טאקוונדו, כדורסל ועוד. היכן יתקיימו החוגים האלה? האם באולמות הספורט הצמודים לרשת המתנסים, או אולי באולמות ספורט מרוחקים מעט יותר. השליטה כנראה תהיה מהרשת, המיקום קצת רחוק יותר. לא נורא.

וכמובן אולפן ההקלטות ימשיך בפעילותו במרכז ווליום. ורשימת החוגים בכלל לא רעה. עכשיו צריך לבדוק את המחירים ולעשות השוואות בין מחיר לחוג ברמה לציבור החרדי לבין מחיר לחוג לציבור הכללי. האם חוגים לכולם שווים?

הממונה על רשת המתנסים גאה כמובן בעבודה ובצוות. איך לא? הוא חייב להם תודה ובעיקר חשיפה גדולה לקראת התמודדותו על ראשות העיר. ומה שלא יעשה השנה לא יוכל כבר בשנה הבאה, שכן בספטמבר 2018 אבוטבול בטוח ידרוש חלקו בעוגה התקשורתית.

והערה לפני סיום. האם רשת המתנסים צריכה לפעול רק במבנים או אולי יכולה לצאת מעט לשכונות? למשל בביאליק, למשל בגפן, למשל ברמת לחי. שכונות עם אוכלוסיה לא מעטה כמהה לפעילות תרבות בשעות אחר הצהריים. ברשת יש כלים, האם הכלים יועמדו רק לבעלי הכיס והממון?

ועוד משהו קטן, האם במערכת יש כללים ברורים להעניק פעילות גם למחוסרי יכולת?

נושאים: רשת המתנסים, בית שמש, חוגים
פרסום בחוברת
פרסום בחוברת
פרסום בחוברת
פרסום בחוברת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: