היער השחור

חלפו 4 שנים מאז הקסים אותנו משה אבוטבול בהבטחתו. הנה דוגמא למה שלא נעשה . יער קטן, שבהשקעה מינימלית יכול לשפר חזותו

יער קטן שיכול לשנות כיוון
יער קטן שיכול לשנות כיוון

מול פתח מרכול שופרסל מצוי היער הזה. בשיפולי הגבעה ממול, יער טבעי שנשתל בתחילת שנות השמונים. העצים נשתלו במקום הזה למנוע סחף אדמה למגרש החניה של הקניון שבדרך. אלא שמאז כנראה יד אדם לא נגעה בו.

שקיות ניילון ושאריות קרטונים מתעופפים הגיעו אל בין העצים. קוצים ודרדרים צמחו במקום, כאשר יש אפשרויות אחרות. למשל על ההר הזה אם היו מנקשים אותו, מנקים טוב טוב ושותלים בו מעט פרחים וצמחים נמוכים הכל היה יכול להיות תפארת העין של הבא למרכול. כמה כסף זה כבר יעלה? מה לא מטפחים את הפינה הזו? נתחיל אולי מכאן את תכנית הטיפוח של העיר, זה יתן הרגשה אחרת לבאים ולכל מי שרק יציץ...

אז למה לא? הפנינו את התמונה לממונה על שפע. אולי ימצא תקציב גם למקום הזה כמו שמצא למקום אחר... שמעון גולדברג הבטיח לבדוק למי שייך השטח ואז יפעל בהתאם.

ואם הזכרנו טיפח. אחד השבילים על כרחם, הוא שביל שנוצר בשנים האחרונות כאשר מתחם ביג נפתח ותושבי העיר הותיקה מוצאים ופורצים דרכים להגיע אליו. שביל כזה נוצר בלב יער הרופא. פניה אל הממונים, צאו לשם וראו מה ניתן לעשות. יש כסף, ישן מול חדש, הסכמי גג וכו' כמה עשרות אלפי שקלים והבאתם גישה נוחה יותר למתחם תוסס וחיובי בעיר.

נושאים: טיפוח, פיתוח, בית שמש, אבוטבול, גולדברג
יער קטן שיכול לשנות כיוון
יער קטן שיכול לשנות כיוון
יער קטן שיכול לשנות כיוון
יער קטן שיכול לשנות כיוון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
היער השחור
יעקבנכתבה ביום שלישי, 27 ביוני 2017, 08:10

"ששששששש" מה אתה מעיר אותם עוד יבנו ישיבה שם