הזדמנות להגיע לדירה במחיר סביר

1307 מתוך 1601 יח"ד שייבנו ברמה ד מיועדות לדיור למשתכן. הטבות לבני המקום, ההרשמה באתר וההגרלה תתקיים בסוף החודש... השכונה מיועדת לחרדים

פרוייקט רציני בעל משמעות
פרוייקט רציני בעל משמעות

ההגרלה הגדולה של משרד השיכון שתתקיים בסוף החודש מייעדת 1307 יח"ד במחיר החל מ- 8,632 ₪ למ"ר. בסה"כ נבנות 1601 יח"ד. המצב נכון לעכשיו הוא שהחברות הקבלניות שזכו במגרשים טרם הגישו אפילו בקשה להיתר בניה כך הדרך עוד ארוכה עד לקבלת הדירה אבל ולמרות זאת, נפתחת תקווה בפני 1307 משפחות לקבל דירה במחיר הוגן יותר מאשר במצב הנוכחי. עלות דירה של 100 מ"ר בממוצע עשויה להגיע לכדי מחיר של 860 אלף ₪. במחירים האלה עלולים לחול שינויים רק כלי מעלה. וגם אם יחול שינוי כלשהו אנו יכול התבטא באחוזים רבים.

באתר משרד השיכון ניתן למצוא את כל הפרטים למי יש זכאות להשתף בהגרלה הזו, הדרך להשתתף ועוד. שווה ומומלץ להיכנס לאתר.

הדירות מיועדות הן בשכונה החרדית ד שבימים אלה מתקיימים בה תכניות הפיתוח והתשתיות, אלו עשויות להימשך עד שנה מהיום, לא מן הנמנע שברגע תוכרז תוצאת ההרשמה ורשימת הזוכים יחל הקבלן במקביל לעבודות התשתית גם הוא קדם את הליכיו לקבלת היתר. בעירייה יעשו הכל לזרז ולי העבר אפילו תינתן קדימות לקדם את מלאכת הבניה.

הדירות מיועדות בין היתר ל הורים עצמאים (חד-הוריים) עם ילד אחד לפחות, שהוא רווק וטרם מלאו לו 21 שנה, המתגורר עם ההורה דרך קבע ונמצא בחזקתו, ובכלל זה הורה עצמאי שהיה בעל זכויות של עד 50% בדירה שנמכרה בעקבות גירושין או במהלך הנישואין (קודם לגירושין) 5 שנים טרם הגשת הבקשה ולא היו לו זכויות נוספות בהתאם להגדרות לעיל, ב-6 שנים שקדמו למועד הגשת הבקשה. וכן לזוגות נשואים או ידועים בציבור יחידים רווקים מעל גיל 35.

ויש גם הטבה מיוחדת לבן המקום, אתם רוצים לרכוש דירה במקום שבו אתם מתגוררים בשנים האחרונות, תינתן לכם עדיפות ברכישת דירה באותם המקומות.
"בן מקום" הוא מי שמתגורר ב-3 השנים האחרונות או ב-4 שנים מתוך 10 השנים האחרונות, בתחום שיפוטה של הרשות שבה ייבנה הפרויקט.
משרד הבינוי והשיכון מקבל את נתוני כתובות המגורים מרשות האוכלוסין וההגירה עבור כל אחד מבני הזוג בנפרד, ולפיהם הוא מגדיר את מעמד בני המקום. אין אפשרות לערער על הנתונים האלה. עוד פרטם באתר דיור למשתכן. נציין רק כי כל הדירות מצויות בשכונה ד המיועדת לחרדים.

נושאים: משרד השיכון, בית שמש, בניה לחרדים
פרוייקט רציני בעל משמעות
פרוייקט רציני בעל משמעות
פרוייקט רציני בעל משמעות
פרוייקט רציני בעל משמעות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: