בשעה שמתחם ד' יצא לדיור למשתכן, מתחם ה' תקוע

שטרית: "יש הכרה של ראש הממשלה שקרה כאן משהו רע, אחרת לא היה שולח את אנשיו אלינו. אני בטוח שהצעת מחליטים תהיה לשביעות רצונם של המפלגות החרדיות."

סיעת הליכוד בחנוכת משרדה בעירייה
סיעת הליכוד בחנוכת משרדה בעירייה

בשעה שמתחם ד מתקדם ועולה אפילו למסגרת דיור למשתכן, מתחם ה המיועד המקביל לציבור החילוני והמסורתי עדיין אפילו לא יצא להגרלת קבלנים. פעמיים צא המתחם הגרלות ואין זוכים. פלא או יד מכוונת? בבית שמש יש מי שטוען שהדבר נעשה במכוון כדי שהציבור הלאומי יתייאש מלרכוש דירה בבית שמש ואז המתחם ייפול כפרי בשל בידי חרדים הצמאים לכל פיסת קרקע לפתור מצוקת הדיור החרדית.

הניסיון לפתרון הבעיה הזו מצוי אצל שניים, סגן ראש העיר משה שטרית ושלום אדרי יו"ר סיעת הליכוד. השניים עושים כל מאמץ לקדם את הפרויקט וגם הם מחפשים את הדרך. השניים שטרית ואדרי, טוענים שהמחיר הגבוה למ"ר הוא המרתיע ולכן דרשו ממשרד השיכון למצוא דרך להוזיל. אומר שטרית: " קיבלנו כל מה שרצינו בהיבט ההנחות. בהיבט השיווק אני רואה שהעניין נמרח. בעצה אחת עם חברי שלום אדרי פניתי למשרד השיכון והודעתי שאנחנו לא ממתינים יותר. אנחנו נשב מול חברת פרסום כדי שזו תקדם את השיווק של המתחם לציבור כמו שלנו.".

שטרית הוסיף עוד: " היינו בפגישה נוספת הנוגעת להצעת מחליטים, הרעיון שם להביא לידי החלטה שמכירים במצבה המיוחד של בית שמש בהיבט של משיכת תעשייה ושמירה על אוכלוסיות חזקות באמצעות הטבות כאלה ואחרות. ישבנו עם מקצוענים של ממש והם אמורים להגיש לנו טיוטא בסיום השב הזה אני מתכוון לשוב עם זה לאנשי משרד ראש הממשלה". שטרית מדגיש מה שגם אדרי תולה בו תקוות: "יש הכרה של ראש הממשלה שקרה כאן משהו רע, אחרת לא היה שולח את אנשיו אלינו. אני בטוח שהצעת מחליטים תהיה לשביעות רצונם של המפלגות החרדיות. רק שלא יפריעו לנו לעבוד בנושא הזה כי יש כאלה שמעדיפים ברדק ועוני". מילותיו של שטרית שמקווה שאם הדבר בסופו של יום לא יסתייע הוא ישוב וידרוש שולחן עגול של מנכ"לי משרדי הממשלה (משרדי ראש הממשלה האוצר השיכון ס.צ.) אז גם החרדים ינשקו אותנו".

נושאים: משרד ראש הממשלה, משרד השיכון, מתחם ה, שטרית שלום אדרי
סיעת הליכוד בחנוכת משרדה בעירייה
סיעת הליכוד בחנוכת משרדה בעירייה
סיעת הליכוד בחנוכת משרדה בעירייה
סיעת הליכוד בחנוכת משרדה בעירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בשעה שמתחם ד' יצא לדיור למשתכן, מתחם ה' תקוע
סמי ביטון.נכתבה ביום שלישי, 20 ביוני 2017, 04:35

הרבה בריאות והצלחה.