סיימו מחזור – בוגרי ממ"ד האלה מתחילים מספר דו ספרתי לבוגריו

מופע מופק בטוב טעם ואיכות, לעיני הורי התלמידים ואורחים לא מעטים, סבים וסבתות, והרבה רגש ברגע של פרידה. גם הזום היה שם.

שנת הוקורונה
שנת הוקורונה

בתי הספר הממלכתיים מצויים בימים אלה ברגע מרגש לקיומם, תלמידים מסיימים מחזור ועוברים הלאה לחטיבות הביניים או לישיבות. בוגרי ביה"ס הממ"ד האלה במושב נחושה בתחומי המועצה האזורית מטה יהודה, מסיימים פרק יסודי בחייהם, כמו בני גילם, סיום לימודים בביה"ס היסודי ויעברו הלאה. לאן? לאן שליבם חפץ, רובם כנראה לישיבת נחשון, כך על פי התלמידים, "אין אדם לומד אלא ממקום שליבו חפץ"

בחמישי שעבר נפרד הצוות המלווה את התלמידים מזה שש שנים מבוגרי ביה"ס, במסיבת סיום מלאת אנרגיה להביע מחוויותיהם בשנת הלימודים האחרונה- שנת הקורונה. מופע מופק בטוב טעם ואיכות, לעיני הורי התלמידים ואורחים לא מעטים, סבים וסבתות. אורח אחד היה יוצא דופן, ניב בר גיא ראש המנהל החינוכי במטה יהודה. (איזה כייף להם בלי פוליטיקאים). בר גיא בירך את הבוגרים ועמד על האופן הקשה בו מסיימים התלמידים את המסגרת, בשל הקורונה שכפתה תנאי לימודי שונים ומשונים.

אלה אגב באו לידי ביטוי בתוכן המסיבה. (ראו תמונה).

פרק הברכות והתודות כלל ברכות ההורים למורים ולבוגרים, המורים לתלמידים והמנהלת שרה דמסקי שהמשילה פרידת הצוות ופרידתה שלה מהתלמידים לאחר שש שנות לימוד לאוניה המתרחקת מהחוף עד שהופכת לנקודה רחוקה. "יש בה הוד ויש גם שמחה אבל יש בה גם דאגה ואולי שאלה לאן יגיעו? ואיך ידעו את הדרך חזרה... תלמידים יקרים, אני שומעת הצפירה והפעם היא שלכם".

זהו המחזור הראשון הדו ספרתי בביה"ס הצעיר. בוגריו ביססו חווית לימוד ייחודית בנופי האלה, בקרבת עצי יער חורש טבעי ירוק עד, וחי רב מינים המשרים אווירת לימוד מלאת שלווה ורוגע.

התלמידים הפיקו בעזרת צוות המורים קטעי מופע מבלי לדלג על מה שהיה לחווית חיים ביום יום אצל כולנו, הזום, הקורונה, הקשר ממרחק וכמובן המסכות.

זה היה באמת אירוע חגיגי, מסכם, מלמד ומחכים לבאות. בוגרי מחזור י' של ביה"ס האלה יוצאים מנחושה לדרכם החדשה כאשר ליבם וקרבם מלא וגדוש בחוויה חינוכית מגרה ומפתה להיות תמיד הכי טוב כדי להרחיק לכך בחיים. בהצלחה תלמידים, תודה לכם צוות מורים שעמלתם והבאתם אותם עד הלום, תודה לכם צוות ניהול שלא ברור מאליו כלל המאמץ הניכר שהשקעתם כדי להביא את הבוגרים עד הלום.

נושאים: האלה, נטה יהודה, חינוך, שרה דמסקי
שנת הוקורונה
שנת הוקורונה
שנת הוקורונה
שנת הוקורונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: