תלמידי ביה"ס עוזיאל בסיור בבית התפוצות

במתנ"ס זינמן פועל מרכז למידה מעשיר תלמידים בשכבות גיל מגיל ביתה"ס ניסודי ועד תלמידי הישיבות. הנה פעולה אחת עם תלמידי עוזיאל כדוגמית לפעילות מבורכת

התלמידים עם הצוות
התלמידים עם הצוות

כחלק בלתי נפרד מהפעילות של מרכז קהילתי לב העיר זינמן דניס קאהן, בניהולו של שי הופמן, עבר תחום הלמידה בחברה למתנ"סים שדרוג משמעותי בשנת הלימודים החולפת.

תחום הלמידה אשר מנוהל על ידי הגב' שרית פוטוק מפעיל מרכזי למידה רבים בעיר, מכרזי הלמידה הינו מיזם יוצא דופן הפועל במגוון בתי ספר בעיר, החל מבית הספר היסודי ועד לגילאי התיכון וחוצה מגזרים, החל מבתי הספר הממלכתיים ועד לישיבות ולסמינרים החרדיים בעיר.

מטרת מרכזי הלמידה הינה להעניק לתלמידי העיר סיוע על ידי מורים מקצועיים במגוון מקצועות על מנת להביאם להישגים לימודיים טובים יותר.

לצד הפעילות הלימודית מתקיימת גם פעילות חינוכית נוספת אשר נועדה להעניק לתלמידים חוויות משמעותיות נוספות.

בתאריך 26 באוקטובר ביקרו כ-55 תלמידי כיתות ו' מבית הספר עוזיאל בשיתוף נציגי קהילת וושינגטון ונציגי תחום הלמידה רשת מרכזים קהילתיים בית שמש לסיור באגף החדש בבית התפוצות- מוזיאון העם היהודי, ונהנו מחוויה משמעותית חינוכית

התלמידים השתתפו בסדנה בנושא "מנהיגות ומנהיגים" בהובלת צוות החינוך של בית התפוצות. שיאו של הביקור היה בפעילות משותפת בגלריית המשפחה ע"ש תמר ומילטון מאלץ המציגה את התערוכה" גיבורים פורצי דרך של העם היהודי" הבוחנת גיבורי וגיבורות העל היהודים לאורך ההיסטוריה, ומבקשת באמצעות פעילות אינטראקטיבית מגוונת לעורר את הילדים למחשבה מחודשת על גבורה, גיבורים, הערצה והערכה.

במרחב הצבעוני והחיוני להפליא נפגשו הילדים עם הפנים השונות של ההצלחה- עם אנשים ונשים שהעזו לחשוב ולפעול באופן יוצא דופן, השקיעו וחתרו אל המטרה, לעתים במאמץ גדול , והצליחו.

נושאים: ביס עוזיאל, בית התפוצות
התלמידים עם הצוות
התלמידים עם הצוות
התלמידים עם הצוות
התלמידים עם הצוות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: