סייעות הגנים בבית שמש לא הופיעו הבוקר לעבודה

הסייעות התכנסו לשמוע מפי יו"ר ועד העובדים על ניהול המו"מ מול העירייה במאבקן.

כינוס הסייעות
כינוס הסייעות

העירייה פרסמה הבוקר הודעת הסבר לשיבושים צפויים במערכת החינוך, בעיקר בגני הילדים. ,"ככל הידוע לנו, וועד העובדים עורך מחר (היום) באופן חד צדדי, אסיפת הסברה לסייעות הגנים במסגרת סכסוך עבודה שהכריז. דבר זה יגרום לצערנו הרב שיבושים בפתיחת גני הילדים ויגרום לפגיעה בשגרת ההורים, בילדים ובפעילות החינוכית.

ככל הידוע לנו הסייעות אמורות להגיע לגני הילדים עד 8:30 ואז הגננות יוכלו לקבל את הילדים.

גני החינוך המיוחד יתנהלו, ככל הידוע, כסדרם ללא שיבושים." עד כאן באשר לסייעות.

בהמשך ההודעה מסבירה דוברת העירייה כי "מזה מספר שבועות מנסה הנהלת העירייה להגיע להידברות עם הועד בנושאים שונים אשר עומדים על הפרק וקוראת לוועד לשוב לשולחן הדיונים ולא לפגוע בתושבי העיר ובהתנהלות הסדירה של שירותי העירייה.

הנהלת העירייה מגנה כל פעולה חד צדדית הפוגעת בהתנהלות העירונית ותמשיך לפעול לשמירת זכויות עובדי העירייה ולמתן שירות מיטבי לתושבי העיר."

וועד העובדים הודיע על כוונתו זו לפני כשבועיים, וקיבל אישור הסתדרות העובדים. היום ערך יור העובדים כינוס בכניסה לעירייה . פרץ הבטיח לנו להוציא הודעה מסודרת על מהות המפגש, מה תכליתו ועל מה בדיוק נאבקות הסייעות. ממה שידוע לנו מדובר בעיקר בתוספת שעות עבודה לסייעות בימי שלישי. יום זה אמורות הסייעות לסיים את יום העבודה בשעה 14:30 , בשעה שהן נדרשות להישאר עד שאה 16:00, תוספת של שעתיים נוספות ליום עבודה עליהן אינן זוכות לתגמול כלשהו.

פרץ בתשובה קודמת אמר כי לא רק נושא זה מעיב על מערכת יחסי העבודה בין הסייעות לבין העיייה, ויש עוד נושאים בהם העירייה פוגעת ביודעין בסייעות. פרץ הבטיח להעביר אלינו הודעה מסודרת על הפרת הזכויות מצד העירייה.

נושאים: עיריית בית שמש, ועד העובדים, סייעות
כינוס הסייעות
כינוס הסייעות
כינוס הסייעות
כינוס הסייעות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: