מחיר הקייטנות יפוקח השנה בידי משרד הפנים

וכדאי לשים לב, קייטנת מפוקחת בידי משרד הפנים תעלה 977 ש"ח, קייטנה לילדי הגנים במבני הגנים תעלה רק 650 ש"ח

קייטנות לילדים
קייטנות לילדים

שר הפנים אריה דרעי ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס סיכמו ביניהם כי הקייטנות המפוקחות יפעלו גם השנה. בכך יוצא לדרך המהלך שהוביל שר הפנים למען המשפחות הצעירות הנדרשות לשלם אלפי שקלים מידי קיץ. ​​

על פי צו הפיקוח עליו חתם השר, תהיינה מחויבות הרשויות להפעיל קייטנות ציבוריות מפוקחות, לצד הקייטנות הפרטיות. המחירים: החל מ977 ₪ לשלושה שבועות עד השעה 16:00, מאות שקלים פחות מהקייטנות הסטנדרטיות. על פי הצו תהיה מחויבת הקייטנה לסל שירותים מפוקח ובדוק. לכל קייטנה נדרש מספר מינימום ילדים.

שר הפנים אריה דרעי קורא היום להורים ללכת לרשות המקומית ולהירשם:" ״הקייטנות המפוקחות במחיר שקבעתי, הן בשורה למשפחות הצעירות. במשך שנים זועקים הזוגות הצעירים כי מחירי הקייטנות גבוהים ביותר, בעיקר למשפחות עם כמה ילדים בגילאים צעירים. היום אנחנו מביאים להן בשורה חברתית ממדרגה ראשונה. חופשת קיץ ללא הוצאות של אלפי שקלים על קייטנות, הבטחתי לפעול לצמצום פערים, וכך אני עושה". מהודעת משרד הפנים לא ברור אם הוא מכוון לקייטנות לגילאים בוגרים שכן בהודעה שהוציא דודו עמר עולים הדברים הבאים. "בפגישה שלי עם מנכל רשת המתנסים שמח לבשר כי גם השנה רשת מרכזים קהילתיים בית שמש תארגן את קייטנות הגנים באופן איכותי, בטיחותי ומקצועי.

הקייטנות יופעלו במבני הגנים בין התאריכים 01/07-19/07 בימים ראשון עד חמישי, ומותנית בהרשמה של מינימום נרשמים. אופצייה 1 מהשעה 08:00-13:00 כולל ארוחת בוקר בעלות של 450 שח בלבד! אופצייה 2 מהשעה 08:00-15:45 כולל ארוחת צהריים בעלות של 650 שח בלבד!

נושאים: משרד הפנים, עיריית בית שמש, קייטנות
קייטנות לילדים
קייטנות לילדים
קייטנות לילדים
קייטנות לילדים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: