לקראת החופשה - פעילות מרוכזת זה"ב

ביה"ס 'עוזיאל' חילק לתלמידיו תודעה השווה זה"ב כצידה מחוייבת המציאות לפני ימי חופשה ארוכים.

תלמידי ביה"ס באחת הפעולות
תלמידי ביה"ס באחת הפעולות

היפגעותם של הולכי הרגל הנה אחת הבעיות האקוטיות בנושא הבטיחות בדרכים. לאורך העשור האחרון מהווים הולכי הרגל כשליש מכלל ההרוגים בתאונות דרכים, נתון זה דורש פעולה מיידית ונחרצת מצד הרשויות האמונות על נושאי התחבורה והבטיחות בדרכים. הולכי הרגל הbם האוכלוסייה הפגיעה ביותר בקרב משתמשי הדרך וככזו יש לספק להם את מירב האמצעים להגברת ביטחונם.

ההרצאות תוכננו לשכבות הבוגרות במשך יומיים, אתמול והן תמשכנה היום. כאשר אחד ההדגשים המועברים הוא לא רק התנהגותם של הילדים כהולכי רגל אלא זהירות מפני הנהג. השוטרים עמדו על היסחי הדעת שגורמים לתאונות כמו שימוש במכשירי הטלפון, הפניית מבט מהכביש לעבר המושב האחורי, או אפילו עישון או כילה בזמן הנהיגה.

לקראת היציאה לחופשת הקיץ יזמו בבי"ס עוזיאל, סדנאות ומפגשים עם נציגי משטרת ישראל שהתייצבו לפני התלמידים ורעננו להם כללים מוכרים וחשובים, כמו חציית כבישים, כמו הליכה ברחוב לאורך מדרכות, סרות מעקות בטיחות ועוד.

ההרצאות ניתנו בידי שוטרים מהמכללה השכנה שמגלה עניין בהידוק הקשר עם האוכלוסייה המקומית, וכשהיא נקראת לכל דגל היא מתייצבת בעיר. הפעם היו אלה קציני ושוטרי המכללה שפינו מזמן עיסוקם העיקרי ובאו לפגוש תלמידים.

ולנו המבוגרים, היה גם מסר שהועבר לילדים וראוי שיוזכר כאםן. למבוגרים בכלל ולהורים בפרט, יש תפקיד מרכזי בעיצוב התנהגותם של ילדים. הילדים לומדים כיצד להתנהל בדרך על ידי חיקוי הוריהם ומצפייה בהתנהגותם של מבוגרים אחרים. להורים יש גם תפקיד חשוב, כמובן, בהשגחה על ילדים בתוך הרכב, על ידי הקפדה על שימוש בהתקני ריסון המתאימים למימדיהם של הילדים בגילאים השונים. הקפידו על כללי נהיגה נכונים.

מנהל ביה"ס הרב אוריאל פדידה בירך על היוזמה והדגיש את חשיבותה לשלמות בריאות ילדינו. "אתם יוצאים רק לחופשה, צריך ליהנות, אך לעלם אסור לסטות מהוראות הבטיחות בכל עניין, בבית, בכביש, בבריכה או בכל מקום שתהיו בו". קיץ נעים וחופשה מושלמת.

נושאים: בית שמש, עוזיאל, אקדמיה לשוטרים, בטיחות בדרכים
תלמידי ביה"ס באחת הפעולות
תלמידי ביה"ס באחת הפעולות
תלמידי ביה"ס באחת הפעולות
תלמידי ביה"ס באחת הפעולות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: