חטיבת ביניים חדשה בצור הדסה

החטיבה תפתח בתיאום ובשיתוף פעולה עם רשת ברנקו וייס, אשר לה כבר שני סניפים פעילים באזור. החטיבה משלבת בלימודיה גם מקצועות יהדות

מתחם 'קרוב', מחליף זהות
מתחם 'קרוב', מחליף זהות

מתחם בי"ס קרוב אשר בצור הדסה לא יישאר חסר רעש תלמידים . במקום תפתח חטיבת ביניים חדשה מטעם מטה יהודה, הפעם בשיתוף פעולה עם רשת ברנקו וייס. לרשת ברנקו וייס קיימים כבר שני מוסדות חינוך באיזור, התיכון השש שנתי בבית שמש שמגיע להישגים והתיכון האתגרי שגם הוא מסונף לרשת ברנקו. עתה מתברר כי רשת ברנקו וייס מעוניינת להוסיף בשלב הראשון חטיבת ביניים ב... צור הדסה אשר במטה יהודה. דיבורים והחלטות בעניין כבר נתקבלו, אך משום מה לא הובאו לידיעת כלל הציבור. ברור הוא שבשלב הזה, בחודש יולי אם נקראים ההורים להגיע לערב חשיפה הוא שיש כבר רישום למסגרת החדשה.

בשלב הראשון ייפתחו כיתות לכיתות ז ו-ח בלבד, והמגמה היא לקיים חטיבת צומחת, כך שבשנה הבאה תפתח גם כיתה ט. למטה יהודה יש כבר בית ספר תיכון אחד, על איזורי, בית הספר התיכון הר טוב הממוקם בקיבוץ צרעה.

חטיבת הביניים החדשה בצור הדסה, תמוקם במתחם ביה"ס קרוב, אשר כידוע עובר למתחם אבן העזר, ביה"ס היסודי אשר נסגר השנה בהיעדר כמות מספיקה לקיום בית ספר.

המועצה האזורית בשילוב ברנקו וייס הוציאו הודעה להורים, בה נקראים אלו להגיע למפגש וחשיפה עם מנהלת החטיבה המשלבת יצירתית, ענבל פיקהולץ שילה. בתכנית הצגת עקרונות בית הספר המשלב (חילוני ודתי), מבנה הפעילות וההערכות לפתיחתו.

עוד משתתפים באירוע ראש מינהל החינוך במועצה האזורית ניב בר גיא, וד"ר עליזה בלוך. המפגש יתקיים ברביעי בערב הקרוב בצור הדסה.

נושאים: מתחם קרוב, רשת ברנקו וייס, מטה יהודה
מתחם 'קרוב', מחליף זהות
מתחם 'קרוב', מחליף זהות
מתחם 'קרוב', מחליף זהות
מתחם 'קרוב', מחליף זהות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: