היחידה לקידום נוער - מקום היבחנות לבגרות העומד בכל התנאים הנדרשים

הישג ליחידה לקידום נוער, מנהלת שלוחות הבגרויות האקסרניות בירושלים, ששם קץ לסיוט לנערים ונערות שביקשו לגשת לבחינות הבכגרות

מתוך מסע במדבר
מתוך מסע במדבר

במשך שנים רבות נאלצו לומדי תוכנית היל"ה בבית שמש להיבחן בחינות בגרות אקסטרניות בבתי ספר בירושלים. ההערכות והלוגיסטיקה הכרוכים בכך היו עול כבד לנערים ולצוות היחידה לקידום נוער.

בשבוע שעבר הגיעה איילת מנצבך מנהלת שלוחת הבגרויות האקסטרניות בירושלים לביקור ביחידה לקידום נוער בבית שמש על מנת לבדוק היתכנות פתיחת מרב"ח (מרכז בחינה) אקסטרני בעיר. לביקור התלוו מנהל אגף החינוך יוחנן קירשנבויים, מנהל היחידה לקידום נוער מוטי סעדון ומנהלת תכנית היל"ה אפרת כהן שהניעה את כל התהליך ודחפה את הגורמים העירוניים והמנהליים לקבלת החלטה חיובית. נערי בית שמש יכולים עתה 'לחסוך מעצמם את כל ההיטלטלות שנדרשה מהם לנסוע ולבזבז זמן על מבחני הבגרות, העכשיו גם המכשול הזה הוסר וילדינו יוכלו בהחלט לקצר את הדרך אל עולם המחר.

בסיום הביקור, אישרה הגברת מנצבך את היחידה לקידום נוער כמקום היבחנות העומד בכל התנאים הנדרשים, ובכך הביאה לסיומו המוצלח של מהלך חשוב שיתרום תרומה משמעותית להצלחת תלמידי תוכנית היל"ה בעיר.

הגברת מנצבך "זרקה כפפה" למנהל אגף החינוך ואיתגרה אותו למצוא בעיר מקום שיתן שירות זהה לא רק ללומדי היל"ה (ששייכים ליחידה לקידום נוער ושלוחותיה) אלא לכל בני ובנות העיר בית שמש הנבחנים בבחינות הבגרות האקסטרניות- כמאה במספר. מר קירשנבוים אמר כי בהחלט ירים את הכפפה ויעשה ככל יכולתו למצוא פתרון מיטבי לכל נבחני בית שמש.

הבהרה ההחלטה הנ"ל מקלה רק על תלמידי הילה הלומדים במסגרת קידום, נערי בית שמש האחרים שייבחנו בבחינות אקסטרניות ימשיכו לנסוע לירושלים להיבחן כפי שהיה נהוג עד כה.

נושאים: היחידה לקידום נוער בית שמש
מתוך מסע במדבר
מתוך מסע במדבר
מתוך מסע במדבר
מתוך מסע במדבר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: