בית ספר מקור חכמה קבל הסמכה כבית ספר ירוק

האירוע צויין בוועדת הסמכה שהתקיימה בתל אביב בשבוע שעבר במשרד להגנת הסביבה קבל בית ספר תלמוד תורה מקור חכמה מבית שמש

חממה במקור חכמה
חממה במקור חכמה

בוועדת הסמכה שהתקיימה בתל אביב בשבוע שעבר במשרד להגנת הסביבה קבל בית ספר תלמוד תורה מקור חכמה מבית שמש הסמכה כבית ספר ירוק.

היחידה לאיכות הסביבה ואגף החינוך מלווים את בית הספר כבר שנתיים בתהליך. בראייה החינוכית הבית ספרית מציג צוות בית הספר בהנהלתו של הרב אריאל עזריאל את החשיבה העומדת מאחורי כניסתם לתהליך ההסמכה כבית ספר ירוק:

אנו רואים בחיבור התלמידים לנושא הקיימות נדבך חשוב ביותר בהקניית ערכים של "דרך ארץ קדמה לתורה" ואהבת הארץ. אנו רואים חשיבות בחינוך להתחשבות ואכפתיות לזולת ולסביבה. כמו כן אנו רואים בכך (בפרט כבעלי תשובה) שליחות חשובה להיות כחלוצים שלפני המחנה, להחדיר את המחויבות לקיימות גם בציבור החרדי.

העשייה הבית ספרית כוללת: הקמת חממה "גן המצוות", בה מגדלים הילדים גידולים בגידול אורגני, הם מכינים חומרי הדברה ודשנים בצורה טבעית, ילדי בית הספר מפרידים פסולת אורגנית לקומפוסטר שנמצא בחצר בית הספר. תכנית הלימוד עוסקת בהיבטים סביבתיים נוספים כמו הקטנת מדורות ל"ג בעומר על מנת להקטין את זיהום האוויר, הפחתת שימוש בנייר באמצעות שליחת הודעות מוקלטות להורים במקום הודעות מודפסות שנשכחות בתיקי התלמידים ועוד...

תלמוד תורה מקור חכמה מצטרף ל כ 18 בתי ספר בבית שמש מכל המגזרים שקבלו הסמכה כבתי ספר ירוקים או ירוקים מתמידים במהלך השנים האחרונות .ראש העיר בית שמש, עליזה בלוך שלחה את ברכתה לבית הספר: "ברכותי לתלמוד תורה מקור חכמה – לצוות ההנהלה המורים והתלמידים, על הסמכתם כבית ספר ירוק"דרך ארץ קדמה לתורה" וכאשר אנו לומדים על חשיבותה של סביבה נקייה ונעימה ודואגים לעניין, הדבר משבח ומסייע ללימודנו ולעשייתנו. תקוותי שמוסדות חינוך נוספים בעירנו יצטרפו למגמה חשובה זו."

נושאים: סביבה ירוקה, בית שמש
חממה במקור חכמה
חממה במקור חכמה
חממה במקור חכמה
חממה במקור חכמה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: