25 רבנים מהמגזר החרדי הצהירו על תמיכה בד"ר עליזה בלוך

הרבנים, אפשרו לתלמידיהם ולפונים אליהם חופש הצבעה מוחלט באשר לראש הרשות. "בחרו מי שיעשה לכם טוב". אבוטבול חושש ומפיץ הבוקר פלאיירים נגד מגמה זו.

חוג בית אצל חרדים
חוג בית אצל חרדים

אחת ההפתעות הגדולות של הבחירות האלה והישג אישי ענק של ד"ר עליזה בלוך הוא להצליח ללכד סביבה תושבים מכל המגזרים, חילוניים, דתיים לאומים, חרדלים, חרדים וחסידים. ד"ר בלוך העמידה אג'נדה ברורה, למען התושב. בשפתה: "לא אני עומדת כאן לבחירה, אלא גורלה של העיר כולה, אני רק שליחה שלכם למענכם". סגנון שהתקבל בברכה בכל השכונות, כולל שכונות חרדיות בהם התקבלה בחוגי בית. עד היום האחרון, כולל אתמול, הצטרפו אלפי חרדים לקמפיין שניהלה ברוב חוכמה בעד ולא נגד.

ברמה ג' אחת השכונות החרדיות הוקם מטה חרדי ובו נכללו תושבים חרדים בלי תחפושת ובלי שום חשאיות. הם אף תלו שלטים על קירות בתיהם בגאווה ובהתרסה של אי שביעות רצון מהשלטון הנוכחי שהזניח את השכונה והפקירה לחסדים. ד"ר בלוך הבהירה שהעירייה מתפקידה לשרת את התושב בלי הבדל ומשוא פנים לכל תושב באשר הוא. "אנשים רכשו את ביתם וקבעו את עתידם אין סבה שבעולם שלא יזכו לכל השירותים". ולא רק ברמה ג', גם בשכונת חפציבה ובנחלה ומנוחה, השכונה בה התפרסמה פרשת השחיתות במהלכה נעצרו כמה מבכירי העירייה, וסרטי הקלטות המספרים את הסיפור באופן הכי חמור שיש, מתכוונים לא לשעות להודעות מחצרות רבנים ולמלא אחר רצון ליבם. באחד הסרטים אומר אחד התושבים: "עם ראש עיר חילוני הדבר הזה לא היה קורה לנו" בכוונו לבניית מבנה למגורים במקום מוסד חינוכי תורני תוך הגדלת אחוזי הבניה.

ועוד הפתעה חשובה שראוי לציין, לא פחות מ-25 רבנים חרדים מכלל השכונות, הסתובבו סבב עצמם בדאגה למתן תשובות לתושבים פונים מתלבטים להמשך דרכם. אלה התירו לתושבים להחליט על גורלם, אין שום הוראה הלכתית שקובעת לכם עבור מי להצביע. הצביעו לפי הבנתכם. הרבנים מוכרים והם אף פועלים לבחירת ד"ר עליזה בלוך. מטה בלוך העדיף לא לזהותם בשמם מחשש שיותקפו בידי פורעים כאלה ואחרים. אחד הרבנים אף עלה בעיוות קול לריאיון באחד מקווי החדשות. אל אלה יש לצרף עשרות רבנים ציוניים שפעלו מאחורי הקלעים ולפניהם לבחירת ד"ר בלוך. הדברים נאמרים על רקע פרסום גס רוח שהתפרסם הבוקר לפיו יש דעת תורה הקובעת להצביע עבור אבוטבול. יש לכאן ויש לכאן. יש אכן רבנים שתומכים בבחירת אבוטבול, לא פחות יש עשרות רבנים הקוראים להצביע עבור ד"ר עליזה בלוך. כך שהמלחמה על היא על אמינות, ואתם תקבעו למי אתם מאמינים. ולספקנים שיש עוד אפשר להוסיף שיש הלכה פסוקה האומרת 'ובחרת בחיים', כדי שיהיו לך ולילדיך חיים תקינים ומסודרים בלי תלות ובלי חסד, הגיעה העת להבין את מהות ההוראה ההלכתית.

בולט בהתנגדותו לבחירת אבוטבול הוא נכדו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הרב עובדיה יוסף ראש כולל ברמה ג שהבהיר חד משמעית לא בוחרים במי שנכשל בניהול העיר. אחד הרבנים שאף הופיע בתמונתו מעל כל במה הוא הרב יצחק לוי ראש כולל, איתו ולידו רשימה ארוכה של רבנים

נושאים: עליזה בלוך, משה אבוטבול, רבנים
חוג בית אצל חרדים
חוג בית אצל חרדים
חוג בית אצל חרדים
חוג בית אצל חרדים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: