תב"ר המנדים טיפס ל-15 מיליון ש"ח!!!

גולדברג ושות מבקשים להעמיד את תב"ר המנדים על 15 מיליון ש"ח במקום 5 מיליון כמוצע ע"י ראש העיר, המקור למימון קרנות הרשות. ועוד משהו, המופרשים לא צירפו רשימת מקבלי המנדים. האם משרד הפנים יאשר?

גולדברג במליאה
גולדברג במליאה

המופרשים מהקואליציה ביקשו כינוס ישיבה שלא מן המניין, והיא כנראה תתקיים השבוע. מתי? ייתכן ביום רביעי הקרוב כבר. זימון כינוס טרם יצא לישיבה. בינתיים פנה סגן ראש העיר שמעון גולדברג לממונה על המחוז חיים יפרח לזרז את כינוס הישיבה.

מה על סדר היום?

מבקשי הכינוס, (נגדיר אותם- מופרשים) הגישו רשימת תברים, שאינה שונה מזו שהגישה ראש העיר בישיבת מן המניין האחרונה, של סוף חודש יוני. מה שאומר, הרשימה תעבור פה אחד ללא מתנגדים. היכן יהיה הויכוח? המופרשים מבקשים תקציב לרכישת מנדים בסכום של 15 מיליון ₪. פי שלוש ממה שהציעה ראש העיר!!! ראש העיר הסתפקה ב-5 מיליון ₪, המופרשים מבקשים להגדיל, לא במיליון או שניים, אלא בעוד 10 מיליון ₪. הזוי? לא בעיני המופרשים.

ומנין יבוא מקור הכיסוי למימון התב"ר? לא שינסו המופרשים להשיג ממשרד החינוך או אולי ממשרד השיכון, אלא מקרנות הרשות. ברדוגו סיפר באחרונה כי בקופת קרנות הרשות יש בין 20-30 מיליון. האם אין חשש להתרוקנות הקופה? מה עמדת הגזבר לבקשה ההזויה?

וגם, האם מישהו מבין מבקשי הגדלת התב"ר חשב על איך תיראה העיר עם עוד 15 מיליון לרכישת מנדים. בהערכה, מדובר במאות מנדים שיובאו לבית שמש. על פי איזה מפתח נקבע שצריך מאות מנדים?

ומי יקבל אותם? המופרשים לא צירפו רשימה שמית של מוסדות שמבקשים מנדים, מי יקבל ומי תישלל זכותו לקבל.

גם אם עיריית בית שמש תאשר האם זה אומר שמשרד הפנים יאשר?

פרוטוקול הדיון יגיע מן הסתם למשרד הפנים, ושם בביקורת יישאלו השאלות. מי שיצטרך להשיב הוא הממונה על החינוך או ראש העיר. ושני אלה כבר הודיעו שדי להם ב-5 מיליון ₪.

נושאים: הליכוד, הבית היהודי, עליזה בלוך, הקואליציה העירונית, בית שמש
גולדברג במליאה
גולדברג במליאה
גולדברג במליאה
גולדברג במליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: