תכלה שנה וקללותיה- תחל שנה וברכותיה

השנה זכינו והתחדשנו קידמנו את האתר הזה. תפילתינו שנכתוב ונעלה בו את הטוב והחיובי, אך גם לא נירתע להמשיך לחשוף את מה שמקלקל לנו את השורות ועושה אותנו לפחות איכותיים

שנה טובה
שנה טובה

בעוד כמה שעות נעמוד כולנו בחרדת קודש, לנגן את הפיוט של רבי אברהם חזן, 'אחות קטנה תפילותיה'. ר' אברהם היה תלמיד חכם ומקובל שהשתייך לחוג חכמי תורת הסוד בגירונה- ספרד, שבאותם ימים הייתה מרכז רוחני חשוב.

קשה לתאר את הרגשות ברגעים האלה כאשר עומד הש"ץ להתפלל. אולמות בתי הכנסת יהיו מלאים ומרוגשים, בבגדי לבן. איש אוון מחשבותיו ותקוותיו. בלב כולם סליחה וכפרה כאחד, בלב כולם תקוה שהבא יגבר על העבר. לקראת המעמד הזה עמלים כולם וטורחים כמתייצבים לפני מלך.

אחות קטנה תפילותיה, עורכה ועונה תהילותיה... נחה בנחת לנווה רבצה, רב נזנחת מדוד חפצה, והיא כפורחת עלתה נצה. לא הבשילו, אשכלותיה.. תוכנו של הפיוט הוא תפילה לאל, שיתפייס איתנו.. זהו הרגע שבו מסתיימת שנה ומתחילה שנה חדשה וכולנו תקוה ותפילה שהשנה הבא עלינו תהיה רק לטובה ולברכה. שנה בה נדע לכבד איש את רעהו, להקשיב איש אל זולתו, לתמוך , לחזק לקוות ולהאמין שהטוב עוד לפנינו.

השנה זכינו והתחדשנו גם אנחנו, קידמנו את האתר הזה . תפילתינו שנכתוב ונעלה בו את הטוב והחיובי, אך גם לא נרתע להמשיך לחשוף את מה שמקלקל לנו את השורות ועושה אותנו לפחות איכותיים. ייעודו מלכתחילה הוא לעשות ולהאדיר שמה של עירנו, אך גם לבטל כל מי שירק ינסה לפגוע בשמה ובכבודה של עירנו.

שנה טובה לכם ולכל בני ביתכם, למרא דאתרא הרב שמעון ביטון, לרבנים ובראשם הרב שלמה סויסה, רבה של שכונת גבעת שרת, לגדולי התורה ותלמידיהון. ישכון השלום בינינו, ויקיים בנו אהבה אחווה ורעות. שנה מבורכת לחיילי צה"ל בכל אשר הם, לכל שוטרי ישראל, לכלל המתנדבים וכוחות ההצלה אשר להם עת אינו עת. ובכל זמן הם קשובים ודרוכים להיות ראשונים. ברכת ה עליהם ועל בני משפחותיהם.

שנה טוב ומוצלחת לכולנו אמן.

נושאים: בית שמש
שנה טובה
שנה טובה
שנה טובה
שנה טובה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: