קודם הרסו, עכשיו מאשרים

וועדת הקצאות אישרה הסבת מקווה טהרה חדש לישיבה ובית כנסת, המקווה נהרס ועתה מליאת מועצת העיר מתכוונת לאשר את החלטת וועדת ההקצאות...

המקווה בהריסה
המקווה בהריסה

מליאת מועצת העיר שתתכנס ביום רביעי הקרוב תדון בנושאים שונים, אחד מהם הוא אישור הסבת מבנה לבית כנסת עבור עמותת מעיין אברהם. המדובר במקווה טהורה שהוקם ע"י משרד השיכון בהשקעה של כ-8 מיליון ₪ לטובת מתיישבי רחוב הירדן ועתה מוסב לישיבה ולבניית בית כנסת. בחודש יולי האחרון עשו עובדי קבלן בהריסת פנים המבנה בכוונה להתאימו לישיבה ולבית כנסת. המקווה הממוקם ברחוב הירדן 35 עמד ריק במשך שמונה שנים למרות שהוא הושלם ועמד בכלל כללי התקן המחמירים למקוואות. התושבים בשכונה התנגדו ומכתב מטעמם אף פורסם כאן באתר.

המליאה תידרש לאשר החלטת וועדת הקצאות של העירייה להקצות את המבנה לתקופה של 25 שנים!!! כמו כן על גג המבנה יינתנו זכויות בניה של 500 מ"ר לטובת שימוש העמותה. בבקשה שהונחה לפני חברי מועצת העיר לא נכתב השימוש המיועד לאותן 500 מ"ר ואולם מפרסומים קודמים ניתן להבין שהכוונה היא לבניית ישיבה. וועדת ההקצאות של העירייה בראשות מנכ"ל העירייה עו"ד מתי חותה הקצתה את המקווה בחודש יוני האחרון לטובת העמותה שעוד בטרם יתקבל האישור של המליאה החלה בהריסות מקווה הטהרה. כלומר אין דרך חזרה... מעניין יהיה לשמוע את הסברי חברי מועצת העיר ואם בכלל יישאלו בעניין.

נושאים: בית שמש, מקווה טהרה
המקווה בהריסה
המקווה בהריסה
המקווה בהריסה
המקווה בהריסה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: