פרסום ראשון: כאן יקום בית עיריית בית שמש

וגם, מרכז עירוני חדש. אדריכל נבחר משרד לתכנון אדריכלי מהגדולים בישראל, מילוסלבסקי אדריכלים, מי שמתכנן מגדלי יוקרה בתל אביב. בהצלחה. כבוד לעליזה בלוך.

כאן יקום בית עירייה
כאן יקום בית עירייה

שהחיינו והגיענו ללילה הזה.

כן, בהתרגשות רבה, הנה זה מתחיל לעלות על המפה העירונית שלנו, לא על הנייר, לא במחשבה, אלא בביצוע ואפילו יש מקום. ולא רק שיש מקום, אלא גם יש שלט מבשר. כאן יוקם בית העירייה החדש.

אחרי 70 שנות גלות, בהם העירייה עבה ממקום למקום, יוקם בבית שמש בית עירייה חדש. זה קורה במשמרת של ד"ר עליזה בלוך. הרבה דיברו וחשבו, באה בלוך ומקיימת הבטחת בחירות חשובה, לא עוד הוצאות דמי שכירות בסכומים של מיליונים כדי לשרת את התושב, אלא בית, ובית משלה. בית העירייה יוקם מול מתנ"ס פסגות השבע, במקום בו תוכנן לפנים היכל התרבות.

זהו פרסום ראשון של שלט המצביע על הקמת בית העיייה, ממנו ניתן כי לא רק בית עירייה מתוכנן במתחם אלא מרכז עירוני חדש. האדריכל שנבחר לתכנן את בית העירייה הוא מילוסלבסקי אדריכלים בע"מ.

משרד מילוסלבסקי אדריכלים נמנה על משרדי האדריכלים הגדולים והוותיקים ביותר בארץ. המשרד מציע תפיסה חדשנית, מקצועית ומרעננת בתחומי התכנון בו הוא מתמחה בהם מגדלים, בנייני מגורים ומוסדות ציבור, וזאת תוך שילוב ניסיונו העשיר וההבנה המעמיקה שצבר בתכנון.

המשרד מתמחה בתכנון מגדלים ופרויקטים מעורבי שימושים לגובה, וכן עוסק בתחומי המשרדים, מגורים, מלונאות, דיור מוגן, ספורט ומבני ציבור, ומביא לידי ביטוי תפיסות חדשניות ועיצוב ייחודי המתאים למקום, לתקציב ולמשתמש הסופי של הפרויקט.

מעניין כיצד יראה בית העירייה שיתוכנן ויעוצב בידי מי שמתכנן מגדלים בתל אביב. האם יביא משהו מהתל אביביות לבית שמש. נחכה ונראה.

נושאים: בית עירייה, בית שמש. עליזה בלוך
כאן יקום בית עירייה
כאן יקום בית עירייה
כאן יקום בית עירייה
כאן יקום בית עירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: