פיצוץ במשא ומתן בין אבוטבול לליכוד

דגל התורה דורשת לבטל את סיכום הליכוד עם אבוטבול בכל הקשור להקצאות בעיר הותיקה. הליכוד לא מקבל עמדת דגל התורה, בשלב הזה פיצוץ

טיזר של הליכוד
טיזר של הליכוד

לא הולך להיות קל למשה אבוטבול בכל הקשור להסכמים הפוליטיים שהוא מנסה לתפור לעצמו כדי להותירו על כסא המלכות לעוד קדנציה אחת. תוצאת המו"מ בינו לבין דגל התורה תלויה הרבה בנכונות של סיעה אחרת לוותר. הליכוד למשל, לזו יש הסכמה ברורה בעניינים בהם מבחינתם ייהרג ובל יעבור. למשל הקצאות לחרדים בשכונות הותיקות, למשל בניית שכונת נווה שמיר.

הליכוד מנהל מו"מ בכל הימים האחרונים, במקביל לישיבות של אבוטבול מול הסיעות החרדיות. כל ישיבה כזו מדווחת מיד ובמקביל לראות מה תגובת המפלגות השותפות. כך התברר כי דגל התורה מנסה לחטוף את תפקיד סגן ראש העיר המובטח לליכוד.

הנה הודעה שקיבלנו לפני דקות אחדות ממטה הליכוד: "חברי סיעת הליכוד דרשו בראש ובראשונה להוסיף מחדש את הסעיף המגביל הקצאות חרדיות בעיר הותיקה, וכמו כן דרשו לקיים את ההסכם המקורי בשכונת נווה שמיר הנוגע להתאמת המגורים לאוכלוסיה ציונית.

עם התנגדות סיעת דגל התורה, החליטו חברי הסיעה לפוצץ את המשא ומתן.

כשאיימו בדגל על לקיחת הסגן בשכר ענו בליכוד "אנחנו לא פה בשביל משכורת אנחנו פה בשביל עקרונות. נוותר על המשכורת בשמחה ונעדיף את העקרונות שלנו".

נושאים: הליכוד, סניף בית שמש
טיזר של הליכוד
טיזר של הליכוד
טיזר של הליכוד
טיזר של הליכוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: