עצרת עם כל נציגי המפלגות בנעימי

"יש לנו סה"כ שלושה ימים כדי שהמהפך יהיה אמיתי. בימים הללו כל מי שנמצא כאן ובבית נקרא לצו אמיתי. כל מי שאיתי יכול להיות שותף. אנחנו יכולים לעשות זאת ובית שמש על כתפי כולכם!"

עצרת בנעימי
עצרת בנעימי

עליזה בלוך בכנס בחירות מרכזי בעיר מול מאות משתתפים: אם רוצים להוביל את בית שמש לנצחון כל אחד בלי יוצא מן הכלל צריך להרגיש שהעיר הזו מוטלת על כתפיו. אף אחד לא יעשה זאת אם אנחנו לא נעשה זאת! כשיצאתי לדרך אמרו לי "יש סיכוי" "אין סיכוי" ובחרתי להעז. בשביל הילדים שלנו. והיום אני מרגישה שכולנו מבינים שהפער צומצם בין החלום למציאות. אבל יש פער נוסף קטן ועד שלישי בלילה אנחנו צריכים למחוק את הפער.

הרבנית עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, מייסד ש"ס בכנס "עליזה בלוך היא אשה עם יראת שמים. היא ניהלה ועשתה רבות בחינוך בברנקו וייס. הכרתי אותה בפעילותיה הרבות בכלל הנושאים. נושא המקוואות, השכר לבלניות, כדוגמא- הוא אחד המרכזיים הצריכים שינוי בעיר בית שמש. להפסיק את העוול הקיים כיום. אני מכירה את עליזה למעלה מ15 שנים. רק עליזה תוכל לשנות זאת! הנושא הזה הוא דוגמא למשהו עליו בכה אבי (מרן הרב עובדיה) בדמעות שליש" אני עומדת כאן בשביל תושבי בית שמש, הקהל המגוון שיש כאן, עולים וותיקים, נשים וגברים, מבוגרים וצעירים, חרדים דתיים וחילוניים. אנשים שאומרים אנחנו רוצים לקחת אחריות על החיים שלנו, לחיות טוב יותר.

עליזה השלימה את נאומה אחרי דברי הברכה של הרבנית בר שלום. "העיר שאני הולכת לנהל תהיה עיר מאוחדת ששייכת לכלל התושבים. לכולם! אני בחרתי במודע להגיד לכל תושב בעיר בית שמש. אני כאן בשבילך. בשביל הילדים שצריכים מערכת חינוך טובה יותר. בשביל הסוחרים שמרגישים ששכחו אותם. בשביל המבוגרים שמרגישים שלא מטפלים בהם. בשביל האוכלוסייה החרדית הגדולה שנמצאת כאן שמרגישה שאף אחד לא מקשיב לה. בשביל ההורים לילדים מיוחדים שאין להם מענה בעיר הזו העיר בית שמש צריכה להיות מודל לעיר בה חיים יחד. בלי שסעים, בלי מאבקים. עיר ששייכת לכולם!

אנו לא שותפים להסתה, לשקרים, לדברים שמנסים לקחת את העיר שלנו במערכת זו. אני גדלתי בבית של יהודים שעלו ממרוקו שתורה הייתה משהו מחבק. סבתא שלי, אשה צדיקה, לימדה אותי תורה עם דרך ארץ. תורה עם כבוד לכל האנשים. זו התורה שאני גדלתי עליה. תורה מחברת, אוהבת, כזו שלא הופכת לקדום לחפור בה להסתה ולרוע. זו התורה עליה גדלתי.

אנחנו לא צריכים לבחור בין תורה לבין נקיון, איכות חיים, רווחה, טיפול בחלש, טיפול בנוער- לא צריך לבחור! יש תורה עם דרך ארץ!

יש לנו סה"כ שלושה ימים כדי שהמהפך יהיה אמיתי. בימים הללו כל מי שנמצא כאן ובבית נקרא לצו אמיתי. כל מי שאיתי יכול להיות שותף. אנחנו יכולים לעשות זאת ובית שמש על כתפי כולכם!

ניהלתי בע"ה בית ספר, מחלקת קליטה, בית ספר להכשרת מנהלים, רשת בתי ספר. אני פה בשביל לתת מענה לכלל המגזרים. אני יודעת שיש כאלה שמפחידים את החרדים- אני רוצה לומר לכם חד משמעית, מכאן: עליזה בלוך טובה מאוד לחרדים. לכיתות לימוד, למקוואות כמו שצריך. סוף סוף חרדים יוכלו לקבל באמת מה שמגיע להם בלי קשר להיות מקורב לעסקנים. ילד חרדי בבית שמש מקבל הרבה פחות ממה שמגיע לו ואין סיבה שזה יקרה! מרגע זה, כולכם, פעילים של העיר בית שמש. לא משנה בני כמה אתם- כל מי שאתם מכירים יצא להצביע כדי להוביל את השינוי. אנחנו צריכים המון פתקים צהובים. פתק ועוד פתק ועוד פתק. הפתק של האשה המבוגרת בת ה90 ושל החייל בבסיסי ושל עובדת הניקיון והמרצה שווים אותו דבר. כולנו נשפיע יחד ולא מוותרים על אף אחד. התחלנו את הקצב מהר וכעת אנו מגבירים. משנסים מתניים. לא משאירים בית אחד בבית שמש שלא הגענו אליו. אין אחד שלא מגיע לו לא להיות שותף במהפך הזה.

גמרנו את התקופה בה כשאומרים את השם בית שמש מיד מדברים על דברים לא חיובים. זהו עידן חדש. בית שמש זה שילוב, נקיון כפיים, הייטק, הצלחה, חינוך מצוין. זו התדמית החדשה שתהא לעיר בית שמש אם ננצח, אם תנצח! תהא השעה הזו שעת רחמים ועת רצון מלפניך, הקב"ה. כולנו יחד נישא תפילה יחד ונעשה גם אנו את ההשתדלות שלנו." לקראת סיום העצרת עלו וברו נציגי המפלגות להמריץ את ההצבעה ביום ג הקרוב.

נושאים: בחירות, עיר מאוחדת, עליז בלוך
עצרת בנעימי
עצרת בנעימי
עצרת בנעימי
עצרת בנעימי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עצרת עם כל נציגי המפלגות בנעימי
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 28 באוקטובר 2018, 11:58

בית שמש בתנופה אדירה כבר 10 שנים!! בלוך תתגלה כבלוף ותכניס אותנו לברוך!!!

עצרת עם כל נציגי המפלגות בנעימי
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 28 באוקטובר 2018, 08:47

רציתי להגיד לכם שהרבה משפחות ברחוב הירקון לא קיבלו את הפתק לאן לבחור ולא הייתי מתפלא שמישהו זרק את הפתקים לפח במקום להכניס לתיבות הדואר, אני לא אתפלא אם יש עוד כמוני תומך בכם ומתפלל מתוך ליבי שננצח