עסיס: "אני מצפה לבחירות הגונות מה טוב לעיר ומי יהיו השלוחים הכי מתאימים"

הרב דוד עסיס ראש מפלגת שבת אחים, עומד בחזית מול הקנוניות החרדיות לקבוע את חלוקת הטריטוריה ביניהם, אלעד לי, בית שמש לך.

דוד עסיס ראש שבת אחים
דוד עסיס ראש שבת אחים

"אחד הדברים אשר גרמו לי אכזבה גדולה ואף מעבר לכך, זו היא ההתנהלות של מספר עסקנים ופוליטיקאים חרדים, במשא ומתן שביניהם, יותר נכון בקומבינות ביניהם. שם נקבע מי יהיה ראש העיר. לא רק בחמש השנים הבאות, לא רק בעוד עשר שנים, לא רק בבית שמש אלא במקביל באלעד ואף בירושלים. הכל דילים קצרים וארוכי טווח ללא בושה וללא הרגשת אי נוחות על כך שבעצם אין לתושבים בפועל זכות הצבעה. כי הכל כבר סגור מראש בין מפלגות- דגל, שלומי אמונים וש"ס. כמאמר חז"ל "הכל משמיא". כל זאת מעל ראשנו הן לבחירות הקרובות והן לבחירות הבאות עלינו לטובה בעוד עשר שנים עוד הרבה קודם הבחירות שלנו!"

אמירה כזו שיוצאת מפיו או מתחת עטו של מועמד חרדי יש בה הרבה לומר. דוד עסיס לא מתכוון לפנות בשלב הזה להיות בצד החרדי של המפה, גם על פי הצהרתו שלו וגם על פי הצהרת מס' 2 שלו הרב עובדיה יוסף שאומר שבית שמש חייבת שינוי.

נזכיר שבת אחים מתמודדת למועצת העיר, ומן הסתם כנראה תתמוך בד"ר עליזה בלוך לראשות העיר. וממשיך הרב עסיס באותו ממתק, רעיון יפה לכשעצמו להגיע לליבותיהם של תושבים. "הגזמתי? ממש לא! קראו את הציטוט שבכתבה שלקוחה כפי שהיא מכיכר השבת, שהכותרת שלה "נחשפו כל פרטי ההסכם שפוצץ בעיר אלעד. במקביל לוויתור על בית שמש - איש לא יודע מה יהיה באלעד ובפוליטיקה בכלל בעוד עשר שנים. עסקים פרטיים אי אפשר לסגור לעוד עשר שנים, אז פוליטיקה? לא מובן בכלל".

גורם אחר הוסיף: "מה אמור לחשוב תושב העיר בית שמש ששומע שדרעי החליט שעוד עשר שנים מי שיהיה ראש העיר זה פרוש. או שעוד עשר שנים באלעד יהיה ראש עיר ספרדי כזה או אחר בגלל שזה מה שהוחלט במשא ומתן. זה לא נראה טוב וזה אפילו רע בעיני התושבים. .אני מצפה לבחירות הגונות ונכונות מה טוב באמת לבית שמש ומי יהיו השלוחים הכי מתאימים.

נושאים: שבת אחים, חרדים
דוד עסיס ראש שבת אחים
דוד עסיס ראש שבת אחים
דוד עסיס ראש שבת אחים
דוד עסיס ראש שבת אחים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עסיס: "אני מצפה לבחירות הגונות מה טוב לעיר ומי יהיו השלוחים הכי מתאימים"
מוטינכתבה ביום שני, 01 באוקטובר 2018, 13:40

שהספרדים ימשיכו להתפצל , נצביע ג' וננצח ואבוטבול לראשות שלפי הערכות והסקרים מנצח עם 55-65. %