על מי צוחקת הקואליציה החרדית?

מטה אבוטבול מפיץ שלטים ומשאיר לדמיונו של העובר ושב להבין אל מי מכוון הפשקוויל המודבק. האם יכול להיות שסוף סוף החלו להבין במטה אבוטבול את הזלזול של הקואליציה החרדית בציבור החרדי? הנה כמה דוגמאות לזלזול זה...

שלטי רחוב
שלטי רחוב

ראש עיר מכהן, קואליציה חרדית תומכת, מפלגות שהיו בשלטון, על מה יבססו את מערכת ההסברה שלהם במערכת הבחירות המתנהלת בימים אלה. שאלה שבודאי כל תם, גם כל חכם, ובדאי אחד שאנו יודע לשאול, אם היו להם הישגים, ידברו ההישגים. ידברו על העשייה, על ההחלטות החשובות שקיבלו, שעשו, בנו תכננו. מה היה בכיר ומה התקדם? הרי זו תכלית הבחירות... כמובן שמותר לתבל את ההסברה הזו גם בהתקפה על המועמד שכנגד.

לפני התשובה צריך להבין את המציאות. המציאות היא שמי שמבקש את אמון הציבור בפעם החמישית או השישית, צריך היה להיות למוד ניסיון, מלא חכמה והבנה, שנבחרים על מידת ההצלחה לתת שירות לשולחיהם. אבוטבול וחבורתו מבין את המציאות, הם מתקשה להבטיח, כי מה שהבטיח בקדנציה קודמת, פרח כריח השום. שום דבר לא בוצע, לא נעשה. כל התכניות והן רשומות באותן תכנית ידועה מפיתוח לטיפוח. הסיבה להעיף אותו אכן היא בכלל

כדי להמחיש הנה עיקרי תכנית הקדנציה השניה שלו: שלוחת טיפוח רמב"ש. הרשות לאיכות השירות. סדר עדיפויות חדש טיפוח הרחובות ניקיון השכונות, הקמת סיירת ניקיון... הגדלת משאבים... יום פינוי אשפה נוסף... פארק מי שמש 2015... מהפכת כבישים... פארקי משחקים... פריחה ציבורית.. פתרון מצוקת השפ"פים, עם הפנים לתרבות... רק כותרות. והרבה. כותבי מערכי הפרסום ידעו לנסח, לא הבינ שאין שום קשר למציאות. לא הבינו שאת ההתחייבויות של אתמול חייבים לפרוע מחר. מחר? הצחקתם את אבוטבול, לא מעניין אותו המחר... מעניין אותו יום. עוד חמש שנים על הכסא. אנא בדקו בבקשה את העשייה. סמנו וי היכן הצליח אבוטבול להשאיר חותם. אולי אתם ראיתם? אם ראיתם תקנו אותי... מאוכזבי רמב"ש יוצאים מכליהם כל פעם שמראים להם את התכניות. בריכת שחיה, לא קמה. כשמדברים על תשתיות ועל כבישים ועל כיתות, ועל מוסדות חינוך, ועל מקוואות, ועל ועל... אבוטבול לא היה כאן. אז מה יש לו לעשות? מאוכזבי ג מדברים על כך בקול... תושבי חפציבה מבינים כבר את השקר הגס של הבטחות ללא שום יכולת לקיים. סיירו בשכונה ותראו אין מזניחים תושבים במצוקתם. לכו לשכונת ממזרח שמש, עברו בין הבתים, שהו מעט בגינות הציבוריות, ראו מה נותר מהם. איזו חוצפה יש לאבוטבול לבקש שוב את אמונם בו. ההזנחה הפושעת ניכרת בכל מקום, בכל פינה, בכל רחוב ובכל שכונה.

אבוטבול התגאה בכך שהוא בנה את בית הבנים. אכן ייאמר לזכותו. הוא דאג לבנות את בנית הבנים. קיבל חצי מיליון ₪ פרס אותו ייעד לתחילת התכניות. שלוש שנים לקח לו להציב במקום קרוואן. היום היחיד שהוא פתוח הוא יום הזיכרון לחללי צה"ל כאשר הוא וסגנו ירום הודו מאיר בלעיש מתייצבים להדליק שם נר זיכרון. עדיף שלא היה מאשר יש ועומד ריק... זה חילול שם הנופלים.

מנהיגות שאינה מכבדת אינה ראויה להנהיג ציבור. המנהיגות החרדית פוגעת קודם כל בציבור שולחיה. סיפור מקווה הטהרה ברח נהר הירדן ימחיש אולי יותר מכל את הזלזול בערכי הציבור. יש מקווה, תפתחו אותו. במשך שבע שנים עמד המקווה סגור עם מנעול ובריח. שבע שנים בו יכולו נשים, גברים וכל מבקשי הטהרה ליהנות ממנו. למה לא פתחו אותו לשירות הציבור? הסיבות מעניינות, לא כאן. לבסוף- מסרו את המבנה לעשות לו הסבה. לשימוש לכולל, לישיבה. חשוב. למה לא במקום אחר? למה לא על הגג לבנות משהו חדש? למה להרוס ולשרוף 7 מיליון ₪!!! והמקווה הזה מיועד לציבור החרדי. נסו להסביר את ההיגיון שיש בכך שהייתה הסכמה להרוס מקווה טהרה חדש, עם הציוד הכי משוכלל, רק כדי למסור את המבנה לטובת ישיבה. אתם תעשו לעצמכם את החשבון הערכי שבעניין.

עוד דוגמית לזלזול ההנהגה החרדית בשולחיה. בשכונת נחלה ומנוחה מצויה גינה ציבורית בין הבניינים. ככה התכנון, שטח ירוק לטובת ילדי ואמהות השכונה. שנים היה במקום דשא... עליו שיחקו ילדים. האמהות נפגשו לשעה קלה באוויר צח. עד ש... בא עם כל הכבוד ומישהו חמד לו את השטח הזה. להקים עליו אוהל לטיש. רוצה להקים אוהל לטיש? בבקשה, תואיל וועדת הקצאות לשבת ולמצוא לכב' האדמ"ור מקום מתאים. למה על חשבון שטח ציבורי? למה לזלזל בציבור דיירי השכונה.

ועוד דוגמית לסיום. פרש סטמר, שפת אמת 8. כל התכניות מעידות מה היה צריך לקום במקום. מוסד תורני לטובת תושבי השכונה. ילדים, ילדות, תלמידי תלמודי תורה, ישיבה, כולל. כל אחד כז היה פוטנציאל לקום שם. מה נעשה? השטח נמסר כפיצוי בעסקה שמהותה נבדקת עתה במשטרה. במקום לבנות מוסד תורני אחד לטובת ילדי השכונה, מישהו אישר לבנות שם 101 יחד , אולמות, מרפאות, ועוד כהנה וכהנה. כל זה מבלי להתחשב בקולות התושבים הזועקים חמס. התושבים מסביב חרדים, ומי פוגע בהם? אותה הנהגה חרדית. מה ההיגיון לתת לאותה ההגה לשוב ולשלוט בכם?

יש תושב שעשה בדיקת אמת לביצוע כל תכניותיו של משה אבוטבול. ומצא!!! מצא שהמצב חמוד שבעתיים. העירייה מתנהלת כאחרונות המכולות השכונתיות. ללא תקציבים, לא תכנית עבודה, ללא עמידה בהתחייבויות.

וזה רק על קצה המזלג... זה האתר שאבוטבול הפנה אתכם אליו. כנסו, קראו, בדקו בכל הכתבות, אם תמצאו כאן טעויות, או דברים רחוקים מהאמת, דווחו לנו. נתקן. אדרבא. אנחנו נלחמים לחשוף רק אמת. בססו את החלטתכם להצביע על דברי אמת, לא על שקר ולא על תעתוע.

נושאים: משה אבוטבול, הקואליציה החרדית
שלטי רחוב
שלטי רחוב
שלטי רחוב
שלטי רחוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
על מי צוחקת הקואליציה החרדית?
למי יש הסבר?!נכתבה ביום שני, 12 בנובמבר 2018, 09:40

באלעד פורוש ניצח 56% מול 44 לצברי אבל ? : קואליציית פורוש = 6 מנדטים, מתוך 15 . ובעוד קואלייצת דגל/שס/צברי = 9 מנדטים. שם לא היו הרבה שלא עברו את % החסימה. אז איך פורוש ניצח ?!

על מי צוחקת הקואליציה החרדית?
גולש אנונימינכתבה ביום רביעי, 24 באוקטובר 2018, 14:49

ציון היקר אבוטבול בנה לנו הציונים את שער העיר, ביג פאשן, נעימי, אצטדיון ועוד. הכיכרות אצלנו יותר יפים מרמת בית שמש. (בעיקר האליפסה). אז אני ציוני ומצביע אבוטבול. בשבילי!!