על הנסים ועל הנפלאות

ג את ג, לא גולן גלובוס אלא גבאי את גוזלן. מכרים ותיקים מבזק נפגשו והתרגשו. הוא יו"ר המחנה הציוני, השני תורם לקהילה, וחלק מהישגי הבגרות במבחן המתמטיקה בברנקו וייס שייכים למתנדב גוזלן. כל הכבוד

גבאי את גוזלן עם אבי אור
גבאי את גוזלן עם אבי אור

אבי גבאי יו"ר המחנה הציוני עושה דרכו למפגש עם תלמידי יב באודיטוריום. לפני כן הוא עוצר לאתנחתא מהטכס המרשים לפתיחת שנה"ל בחדרו של מנהל בית הספר אבי אור. מאחור, רחוק משתרך לו אדם, לא כולכם מכירים, אדם חביב משכמו ומעלה. "הנה האיש הכי חשוב בבית הספר" מצביע אבי אור לעברו ומציגו לפני אבי גבאי. גבאי וגוזלן, מכירים מלפני שנים. לא מהצבא, לא מהאקדמיה ולא משכנות. ניסים גוזלן הוא בוגר 'הפקולטה' של בזק שגבאי היה מנכ"לה תקופה לא קצרה. שם הכירו, ומשם ידידותם. עכשיו הם נפגשים הפעם בזירה אחרת לגמרי לא מסביב להייטק ולא בעולם הטלפוניה של בזק.

השניים מתלווים לאבי אור חבוקים כשהם מתעניינים זה במצבו של זה, נכנסים לחדרו של אבי לשמוע סקירה פרטית אישית על בית הספר. בשיחה הזו יתקן אבי גבאי את המנהל בציון העובדה שאביו בכלל לא מוסכניק.

מיהו ניסים גוזלן? ומה זכה להיקרא 'האיש הכי חשוב'? לא הרבה ראויים לתואר כזה ובודאי לא מפיו שלמנהל חסכן בדיבורים כמו אבי אור.

גוזלן הוא גמלאי של חברת בזק. זמנו בידו וגם כישורים לא מעטים. האיש החליט ועשה מעשה ראוי לחיקוי. גוזלן מתייצב יומיים עד שלוש בשבוע כולל בימי שישי להכין תלמידים במתמטיקה לבגרות. "תלמידים שהכין לבגרות בשנה שעברה עברו בציונים מדהימים." אומרת מזכירת בית הספר הגב' ענת זריהן. " גוזלן, או ניסים, כפי שכולם קוראים לו, הוא פלא אנושי בחברה המקומית. "המנהל הציע לתגמל אותו על העבודה הברוכה והחשובה שהוא עושה, וניסים דוחה את ההצעות. לא מוכן לקבל כלום". ניסים בא להתנדב נטו, עושה את העבודה באהבה ובנחישות, כאילו כל תלמיד הוא בנו ויקירו. פשוט כך.

גם השנה שהחלה היום בבית הספר ברנקו וייס תמצאו את נסים גוזלן ממשיך לחזק ולתחזק את מקצוע המתמטיקה בקרב תלמידים הניגשים לבגרות. השנה יש לו מה לשאוף, לשמר את ההישגים מהשנה הקודמת. והוא בחיוך, בהרבה נועם עושה עבודתו כאילו הוא מקבל שכר. "השכר של האיש הזה, זה החיוך וסמפטיה לה הוא זוכה מכל מרחב התלמידים של ברנקו.".

נושאים: ברנקו וייס, בזק, אבי גבאי, בית שמש
גבאי את גוזלן עם אבי אור
גבאי את גוזלן עם אבי אור
גבאי את גוזלן עם אבי אור
גבאי את גוזלן עם אבי אור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: