עלו על העצבים?

מערכת היחסים המקולקלת בין המשטרה ואוכפי החוק לבין החרדים חייבת להיפסק. לא ראיתי שוטרים פוגעים או נוגעים באדם שעומד למחות בלבד. מפגין המתפרץ לכביש, לרשות הרבים, יקבל שן תחת שן, עין תחת עין.

שוטר מחפש את מכשיר הקשר
שוטר מחפש את מכשיר הקשר

כל מי שרואה את התמונות הקשות והן קשות באמת של מפגינים חרדים רמוסים תחת סוסי המשטרה מזדעזע. זה אסור שייראה ובוודאי שייעשה. ולא משנה מי הם המפגינים חרדים, ערבים בהר הבית או מפגינים תומכי ימין.

אך במקביל אסור להתייפייף. החרדים מתגרים בשוטרים, החרדים יוצאים להפגין נגד המשטרה, החרדים מחכים לכל הזדמנות בה הם יכולים להשפיל את לובשי המדים. ובמקום שיש גאוות יחידה, ויש כזו במשטרה, לא יכול להיות שחברים לנשק לא ינצלו את ההזדמנות כדי להכות .

וזה בדיוק מה שקרה במאה שערים, וזה יכול להיות בכל מקום בו החרדים יוצאים להפגנה. מה מועילות להם ההפגנות הקשות בהם שופכים ומציתים פחי אשפה? למי מועילה ההתנהגות האלימה הברוטלית והגסה של חרדים בסגירת כבישים ובגרימת נזקים בלתי הפיכים שלא ניתן לתבוע עליהם בבתי משפט? ואני לא מדבר על השתמטותם ממילוי חובה אזרחית כלשהי, התנהגות החורגת מכל ניסיון להבין את הצורך ללמוד תורה. וזה מה שקרה גם בהפגנות כאן תוצרת בית. לראות שוטר מחטט בפח אשפה מחפש מכשיר קשר הרי זו פעעולה שבאה לפגוע בתפקוד השוטרים. על זה י יש סעיף בחוק נגד מי שייתפס מפריע לעובד ציבור בשעת מילוי תפקידו.

מערכת היחסים המקולקלת בין המשטרה ואוכפי החוק לבין החרדים חייבת להיפסק. מי שיכול להפסיק אותה זה החרדים, זה הרבנים שתומכים וקוראים לתלמידיהם לצאת לרחובות להפגין בשונה מלמחות. לא ראיתי שוטרים פוגעים או נוגעים באדם ולא משנה לבושו צבעו או זהותו אם הוא עומד בשולי המדרכה למחות בלבד. מפגין המתפרץ לכביש, לרשות הרבים, יקבל שן תחת שן, עין תחת עין. אם זו הדרך, הגיע הזמן לנקוט נגד פורעי החוק האלה, וגם אם הם חרדים, ביד הכי קשה כולל דריסה תחת פרסות הסוסים.

החרדים מביאים על עצמם את התגובה הקשה הזו. הם מזמינים אותה. במקום שרבנים יצאו להגן על החוק הם ממריצים את פורעיו. זה לא יכול להימשך, אסור שזה יימשך.

נושאים: משטרה, פורעי חוק, חרדים, בית שמש
שוטר מחפש את מכשיר הקשר
שוטר מחפש את מכשיר הקשר
שוטר מחפש את מכשיר הקשר
שוטר מחפש את מכשיר הקשר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: