עיריית בית שמש מגייסת מנהל/ת משאבי אנוש שני....

לפני כשנה גוייס מנהל אחד למשימה כזו, העירייה שמצויה במצב כספי קשה תוציא עוד רבע מיליון שח על המשרה

עיריית בית שמש
עיריית בית שמש

היום מפרסמת עיריית בית שמש עוד מכרז, מכרז לגיוס מנהל ההון האנושי בעירייה. העירייה מבקשת לגייס עובד חדש, מנהל אגף ניהול ההון האנושי. תפקידו התווית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות. ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארגוניים ברשות.

בעלי הזיכרון הטוב יזכרו שהמכרז המדובר היום, בכותרת גיוס מנהל ההון אנושי, יצא בעבר, בפברואר 2018. ומישהו אפילו זכה בו. אז מה קרה שצריך עובד שני לאותו תפקיד? מצבה הכספי של העירייה כל כך שפיר שהיא יכולה להתחיל להרשות לעצמה לגייס 2 עובדים לאותו תפקיד.

עיריית בית שמש על פי תפיסתה הרעיונית של עליזה בלוך שהושפעה באותם ימים ממנכל העירייה מתי חותא, שוכנעה לעשות רה ארגון בתחום משאבי אנוש, התכנית קימת מראשית ימי אבוטבול על כס ראש העירייה. לפי התכנית שנגנזה שנים רבות בארכיון העירייה, יועברו כל סמכויות משאבי אנוש לידי הסמנכ"ל החדש שיגוייס במקום סיטבון. לפיכך גם נקבעו כללי המכרז לגיוס סמנכ"ל העירייה שיצא בפברואר 2018. גוייס ערן בן צור שהחל להיכנס לנעליו של מנהל משאבי אנוש במרותק בביתו בשל חוליו. לבן צור יש עוד תפקידים, כמו ניהול ישיבות מליאות העירייה, מזכירות, ריכוז מסמכי מכרזים שונים ועוד.

היום מבקשת העירייה לגייס עוד מנהל משאבי אנוש. ההסבר הוא שזה יחליף את יוסי כהן מנהל משאבי אנוש הפורש. שכרו מן הסתם יהיה שכר בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים. עוד רבע מיליון שח לשנה הוצאה כספית מקופת העירייה.

מדוע העירייה מקדימה את זמנה ומבקשת לגייס עוד עובד בכיר במשרה בכירה, שיעלה הון לקופה הציבורית? למה שלא תמתין רגע אחד לגיוס אותו יועץ ארגוני נדרש, כדי לבדוק אם צריך או לא צריך ואולי זה יציע רעיונות אחרים שיטיבו את הארגון הניהולי בעירייה?

או שאולי הטעם הוא אחר, את זה לא נגלה בין שורות המכרזים.

נושאים: עירייה, בלוך, משאבי אנוש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: