עוד 10 ימים הגשת רשימות לבחירות המקומיות- ואין חדש תחת השמש בזירה החרדית

9 סיבות, כל אחת ניצבת בפני עצמה, ופתרון כל אחת מהן יכולה לפתור לפחות חלק מהסבך הקיים ברשת החיבור (הבלתי) האפשרית בזירה החרדית

מועצת גדולי התורה, באדיבות מזכיר המועצה
מועצת גדולי התורה, באדיבות מזכיר המועצה

זה שאין חדש בזירה החרדית, ש"ס, דגל, שלומי אמונים, היא החדשה הכי מרעישה למעשה שקיימת בימים האלה לקראת סיום שלב א' של מערכת הבחירות, השלב בו המפלגות סוגרות את רשימותיהן. מגישות את מועמדיהם ומציגות למעשה את מי מתמודד מול מי לראשות העיר. נכון לעכשיו ידוע רק על מתמודדת אחת שמקיימת ומנהלת מערכת בחירות כסדרה .

בשעה שיש ציפייה ודריכות ואין החלטה בנגזרת החרדית, זה אומר שהצדדים עדיין עסוקים בכבוד ובכיבודים ופחות בגיבוש הדרך שתסלול סוף כל סוף .

שאלנו הבוקר את הנוגעים בדבר, וכולם תמימי דעים, אין חדש תחת השמש. ובכל זאת? לחצנו, הרי הגשת הרשימות בעוד עשרה ימים לכל המאוחר, אם נוריד ערב כיפור וכיפור , חג ראשון של סוכות, ושבת באמצע, הרי נותרו לנו ששה ימים להגיע להכרעה..

הנה מה שהצלחנו ללקט, נכון להבוקר. בהדגשה נכון להבוקר.

א. עדיין אין החלטה סופית בדגל לא להציב מועמד לראשות. ב. אבוטבול לא ירוץ בשום פנים ואופן מטעם דגל התורה. ג. אבוטבול בבעיה רצינית במועצת גדולי התורה הספרדים, שם כיוונו אותו אל הדלת. ד. אריה דרעי ראש ש"ס הכריז בזמנו על אבוטבול כמועמד לראשות במחשבה שראש עיר לא מחליפים. אבל גם אריה דרעי ער לכל התככים והמזימות המקומיות והארציות, ובעיקר למחשבת מועצת גדולי התורה בעיר. ה. השטח בוער מאוד מבחינת אבוטבול, רוב פעילי ש"ס מאוכזבים. ו. ברקע קיימת תמיד הכרעת בג"ץ לעצור את הליך הבחירות לרב, ומשם נובעים כמה וכמה מהלכים. כמו למשל רצון למנות ברשימת ש"ס מקורבים לאחד הרבנים המועמדים לתפוס את משרת הרב. ז. הקמת רשימה חרדית חדשה ע"י הרב ויינר. ח. שלומי אמונים לא מעוניינת להמשיך בתנאים שהיו בקדנציה האחרונה. ט. בית שמש תלויה בהחלטות פוליטיות בישובים חרדים אחרים.

אז הנה לכם תשע סיבות אם גם ינסו לפתור את כל הסיבוך הזה יידרשו לגורמים במו"מ ישיבות לא מעטות וקבלת הכרעות בידי גורמים רבים שלא ממש הבחירות עומדים בסדר העדיפות שלהם.

נושאים: בית שמש, שס, דגל התורה, שלומי אמונים, משה אבוטבול
מועצת גדולי התורה, באדיבות מזכיר המועצה
מועצת גדולי התורה, באדיבות מזכיר המועצה
מועצת גדולי התורה, באדיבות מזכיר המועצה
מועצת גדולי התורה, באדיבות מזכיר המועצה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: