עובדי המועצה הדתית בבית שמש בחרו ועד עובדים

יו"ר הועד הנבחר הוא הרב דן אלימי, אתו ישרתו רועי גלנטי וישי מורי. "נכונו לנו אתגרים וימים קשים, נצטרך לשנס מאתניים כדי לעמוד בנחישות מול כל צרה שלא תבוא".

בוחרים ועד
בוחרים ועד

להקדים תרופה למכה, זאת למעשה כל הכוונה היום של בחירת ועד עובדים למועצה הדתית בבית שמש. "צפויים ימים לא פשוטים בשבועות ואו בחודשים הקרובים, ולכן טוב שנבחר לנו נציגות שתוכל לכלכל את צעדינו בהתמודדות מול כל גורם שיתייצב מולנו." אומר אחד העובדים שטרח והתייצב בבית המועצה הדתית כדי להשתתף בבחירה.

ששה מועמדים, הרב דן אלימי, רועי גלנטי, חיים דנה, ישי מורי, דוד מימוני ולאה קינן, מתוכם מתבקשים 40 עובדי המועצה לבחור שלושה. היו"ר ייבחר מי שקיבל יותר קולות מיתר חבריו. שלושה עובדים ניהלו את הבחירות שנוהלו בחשאיות ובכבוד. בסיומם יתקבלו התוצאות והן יפורסמו כאן כמו באתר המועצה הדתית

התוצאות שהתקבלו קובעות כי הרב דן אלימי שקיבל 34 קולות, רועי גלנטי (30) וישי מורי (17) ישמשו בוועד הנבחר- היא נציגות העובדים במועצה הדתית.

במהלך הבחירות הביעו עובדים חשש כבד לעתידם. השמועות מספרות על דיל מתרקם סביב מועמדות לראשות העירייה, כאשר המועצה הדתית ועובדיה יהפכו לכלי במשחק הזה. השמועות מספרות כביכול על נכונות למסירת המועצה הדתית תמורת תמיכה לראשות העיר. "אנחנו מעבר לכל מאבק פוליטי, אם מבקשים להפוך אותנו לכלי במשחק הזה שידע ויצפה כל מי שינסה להפוך אותנו לכלי כי אנחנו כאן נחושים לעמוד איתן על זכויותיהם וכבודם של העובדים".

הבחירות לוו על ידי הגב' חביבה שדה מזכירת איגוד מקצועי בהסתדרות בבית שמש, אשר הודתה לחברי ועדת הבחירות במועצה דתית בראשותה של יו"ר הועדה הח' יפה סלונים, הח' רינה בן הרוש, הח' משה ניסני על ארגון וניהול מערכת בחירות תקינה ומוצלחת ומאחלת לחברי הועד היוצא והנכנס הצלחה ותקופת כהונה פורייה.

נושאים: מועצה דתית, בית שמש, נציגות עובדים
בוחרים ועד
בוחרים ועד
בוחרים ועד
בוחרים ועד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: