סילברסטיין ימלא תפקיד המשנה לראש העיר

בסיעת דגל מצפים לכינוס המליאה הקרובה. והמזל משחק לבלוך, וגם, המשבר הקואליציוני של דצמבר ימצא פתרונו באופן חלקי על רקע שורת המינויים הצפויה בסיעת דגל.

מזל טוב למשנה לראש העיר
מזל טוב למשנה לראש העיר

סיעת דגל התורה מצפה לשובה של ראש העירייה מוושינגטון. בסיעה מצפים לבלוך, לא כל כך מעודף הערצתם אליה, אלא בכדי לערוך את השינויים הנובעים מפרישתו של שמואל גרינברג.

ראשון, יוסי גולדהירש, אשר היה מועמד מטעם דגל לשמש כנציג התנועה במועצה הדתית, ישמש עכשיו כמחליפו של שמואל גרינברג. גולדהירש עוזרו המסור של גרינברג ביותר מעשור שנים, משפטן בהשכלתו, חרוץ וכריזמטי בעיקר. חביב על הבריות, ומשרת נאמן של קהילתו הקהילה החרדית. גולדהירש ישלים את רביעית חברי מועצת העירמטעם דגל העוברת שינוי בפעםהשניה לאחר פרישתו של משה מונטג. בכך מספרי אחד ושניים שיצאו למסע הבחירות, משאירים את החברים אחריהם להתמודד עם סבך הבעיות המורכבות שיש כאן בעיר. רשימת חברי מועצת העיר מטעם דגל תהיה כדלקמן: הרב ישראל סילברסטיין, אשר ישמש כנראה כראש הסיעה, שלמה ברילנט, חיים זמורה, ועכשיו יוסי גולדהירש. אין ספק תוספת כוח משמעותית מאוד לפעילות דגל בתוך העירייה. לזכותו של גולדהירש ייאמר כי גולדהירש מכיר לפנאי ולפנים כל דלת וכל פקיד בעירייה והוא ידע לנצל הכי טוב את השערים הפתוחים.

סיעת דגל מצפה גם לקיום ישיבת המליאה הקרובה, בה יואצלו הסמכויות שבוזרו בין חברי הבית , סמכויות שהחזיק בהם המשנה לראש העיר גרינברג.

ומי ישמש כמשנה לראש העיר? מן הטבע נקבע שראשון בסיעה תמיד משמש בתפקיד הבכיר ביותר, גם העובדה שהרב סילברסטיין כבר שתי קדנציות בתפקידו, כנראה תביאו למעמד המשנה לראש העיר. וזה מה שנקבע ע"י הרב משה גפני.

רצה הגורל, והכינוס שיזומן לאישור חברי סיעת דגל, פורם למעשה את המשבר הקואליציוני של בלוך שחוששת מהעובדה שאיבדה את הרוב בחודש חודש דצמבר עת הכריזו על משבר נגדה סיעות הליכוד, הבית היהודי ודגל התורה, כל אחד מסיבותיו שלו, משבר שבגינו לא כונסה מליאה זה כבר שלושה חודשים.

הורידו מחנות האפליקציות את האפליקציה של חדשות קרן אור בית שמש ותהיו מעודכנים

נושאים: דגל התורה, הקואליציה העירונית, בית שמש
מזל טוב למשנה לראש העיר
מזל טוב למשנה לראש העיר
מזל טוב למשנה לראש העיר
מזל טוב למשנה לראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: