סופרבוס: לא זכור שחברתנו קבעה תאריך ברור

העירייה בישרה על מועד (סוף נובמבר) לתחילת קו שירות לבתי החולים הדסה ושערי צדק. הגיע דצמבר והקו לא פעיל, סופרבוס: אנחנו נערכים להתחלת השירות בתקופה הקרובה. הודעה מסודרת תצא בהמשך."

בתי חולים
בתי חולים

"במהלך הפגישה סוכם שבקרוב יתווספו 16 אוטובוסים נוספים בשווי כ- 10 מיליון ₪, המהווים תוספות נסיעה משמעותיות ברחבי העיר. ביניהם קו אוטובוס חדש, קו 520, מבית שמש לבית החולים הדסה עין כרם ולשערי צדק. קו האוטובוס צפוי להיחנך בסוף נובמבר וישרת אלפים מתושבי העיר אשר מבקרים את קרובי משפחתם או לחלופין עובדים בבתי החולים. קו האוטובוס החדש ייתן שירות יומי במתכונת של 10 נסיעות יומיות לכל כיוון, בסך הכל 20 נסיעות הלוך ושוב", זה היה סיכום ישיבה של ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך והמשנה לראש העיר הממונה על התחבורה, שמואל גרינברג שנפגשו עם נציגי משרד התחבורה לגבי מצוקת התחבורה הציבורית בעיר

כך נפתחה הודעת דוברות העירייה מיום 10.10.19 המספרת על הכוונה להפעיל קו מיוחד בין בית שמש לבתי החולים הדסה ושערי צדק. סוף נובמבר קובעת הידיעה שיצאה מלשכת ראש העיריה.

הנה נובמבר תם לו, ודצמבר זוחל לאיטו לתוך לוח השנה, ומה קורה עם האוטובוס, עם הקו שנקבע מספרו קו 520?

תושב בית שמש כותב לי הבוקר: "עד לפני חודשיים נסעתי פעמיים בשבוע להדסה לטיפולים רפואיים, השתדלתי לאסוף נוסעים וראיתי עד כמה לא הוגן כלפי למעלה מ140,000 תושבי העיר והסביבה שזקוקים לשרות זה. הגיע הזמן להוציא לפועל הבטחה זו. דרך אגב , מהעיר ביתר עלית החרדית יש 2 קווים שפועלים מהעיר לירושלים דרך הדסה עין כרם ושערי צדק, איפה כאן הצדק, אותו תושב זוכר גם הבטחה דומה מלפני 8 שנים ע"י אותו סגן ממונה על התחבורה. "חשוב לציין שסגן ראש העיר החרדי גרינברג הבטיח לפני 8 שנים שהקו יפעל לטובת תושבי העיר הרבים שמשתמשים בתחבורה ציבורית?!

שאלנו את סופרבוס שכבר עם פרסום הידיעה ההיא בתחילת אוקטובר לא הבינו מה אצה הדרך לעיריית בית להוציא הודעה כפי שנוסחה. הנה מה שקיבלנו מהם הבוקר: " אני זוכרת שעיריית בית שמש נקבה בתאריך שציינת, לא זכור לי שחברת סופרבוס קבעה תאריך ברור. בכל אופן, אנחנו נערכים להתחלת השירות בתקופה הקרובה. הודעה מסודרת תצא בהמשך."

סופרבוס סירבו לנקוב בתאריך ומה מעכב אותם בביצוע אותה החלטה להוציא אוטובוס בקו 520 לבתי חולים הדסה ושערי צדק.

נושאים: שערי צדק, הדסב, קו 520 בית שמש
בתי חולים
בתי חולים
בתי חולים
בתי חולים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: