סדנאות כלכלה וזכויות לצעירי בית שמש!

באחרונה החל שיתוף פעולה עם קהילת הסטודנטים של רשת שעלים במטרה להנגיש מידע, זכויות ותנאים שמגיעים לצעירים שלא תמיד יודעים עליהם! החל מביטוח לאומי ומס הכנסה, מלגות ללימודים לתושבי הפריפריה, עזרה לזוגות צעירים וכדומה

קלסרים מוכנים
קלסרים מוכנים

המרכז לזכויות האזרח, החל בתקופה האחרונה לשתף פעולה עם קהילת הסטודנטים של רשת שעלים במטרה להנגיש מידע, זכויות ותנאים שמגיעים לצעירים שלא תמיד יודעים עליהם! החל מביטוח לאומי ומס הכנסה, מלגות ללימודים לתושבי הפריפריה, עזרה לזוגות צעירים וכדומה

בנוסף החל מעוד שבוע יפתחו סדנאות כלכלה לציבור הצעיר בעיר בנושאים מגוונים- הסדנא הראשונה תהיה ב15.5 בנושא נדל"ן יחד עם יועצי נדל"ן ומשכנתאות מחברת אבני דרך. כל מי שחולם שנים על דירה, לכל מי שנמאס משכירות , כל מי שרוצה להשקיע בתחום- הערב הזה בשבילכם! בערב היועצים יסבירו על האפשרויות השונות להשקעה ועל הצעדים הראשונים בדרך לקנות דירה משלך!

סדנא שניה תתקיים ב30.5 בנושא הפנסיה עם יועץ פנסיוני מובכר מאחד הבנקים הגדולים בישראל. למרבה הצער רוב מוחלט של אזרחי המדינה לא מודעים כלל לתוכנית הפנסיה שלהם, אין להם מושג כמה מופרש ומה הם הזכויות שלהם. ההחלטה על הפנסיה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר! זאת החלטה שתשפיע על הזכות להזדקן בכבוד . עם כן בערב זה יתבררו אפיקי ההשקעה השונים , כדאיות המסלולים, הזכויות , התנאים ועוד.. אז אם אתם בתחילת דרככם ולא סגורים על הפנסיה שלכם - הערב הזה כולו בשבילכם!

סדנא אחרונה תתקים בנושאי זכויות העבודה ע"י עורך דין בכיר בתחום. בסדנא זו יובהר מה הזכויות שלנו, מהמגיע לנו ועלינו לדרוש . תנאי שכר, הפסקות, חופשות לידה ומחלה, ימי הבראה ,ימי חופשה וזו רק ההתחלה.. יש המון זכויות שמגיעות לכם ואינם מודעים לזה כלל וכלל! כל מי שעובד (שזה פחות או יותר כולם) חובה עליו להגיע לערב הזה ולדעת מה הם זכויתיו כדי שלא יפגעו בהם!

תאריכים והרשמה יופרסמו בקרוב, ממליצים לעקוב אחרינו בפיסבוק של מרכז הזכויות לאזרח בית שמש, וקהילת צעירי בית שמש ובעיתונות השונה.

נושאים: בית שמש, שעלים
קלסרים מוכנים
קלסרים מוכנים
קלסרים מוכנים
קלסרים מוכנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: