נץ- לא מאמינים בהבטחות ולא מאמינים במי שנכשל

ההודעה יצאה לאחר שהתפרסם על ישיבה בה ניסה אבוטבול לפתות את מפלגת שבת אחים בתפקידים. ב-נץ נחושים להביא שינוי לעיר וגאווה לציבור הספרדי שנשכח בימי כהונת אבוטבול

כולנו מאוחדים
כולנו מאוחדים

"היה היה כפר קטן, ובו תרנגול עליז ותרנגולת עליזה, שהתמודדו על תפקיד "ראש לעופות הכפר". התרנגול טען לכתר, הן משום היותו גבר, והן משום שזכה בתמיכת שוחט הכפר. לעומתו טענה תרנגולת עליזה, שנימוקיו אינם נימוקים, ויש הכרח בשינוי. בתוך כך התערב העוף נץ והכריז נחרצות- "יהיו התוצאות אשר יהיו. אני חייב להיות שותף בהחלטות"! נדמה כי הסיפור אך משל הוא, ואולם הנמשל ברור לכל מבין- נץ מעוניינים להיות שותפים בהחלטות.

מפלגת שבת אחים, מפלגה חדשה רעננה עם דמויות רחוקות מכל מחלוקת, הרב דוד עסיס איש חינוך, הרב עובדיה יוסף, בנו של הרב יעקב יוסף ז"ל, נכדו של מרן הרב עובדיה יוסף. כאשר שניים כאלה מתחברים יכול לצאת רק חיובי שונה מהמצב הקיים.

לשניים דעה מוצקה על המציאות ועל הצורך בשינוי. הרב יוסף אף הוציא בשבוע שעבר פניה אישית בה מסביר דעתו. "ראש העיר הנוכחי הבטיח ופיזר את כל התיקים החשובים כבר צראש ולא השאיר גם לש"ס כלום. אולי את תיק הספורט ולחלק סידורים בבתי כנסת. מגיע לנו הרבה יותר! מגיע לנו את תיק הבינוי והשיכון ולדאוג שגם ספרדים יגורו ברמה ד וה'" וממשיך באותה קריאה "איננו סוג ב' בעצת גדולי ישראל פתחנו מפלגה חדשה ששמה לה לנגד עיניה את מטרותיו האמיתיות של סבא זצ"ל לדאוג לאחינו הספרדים".

והבוקר הוסיפו במפלגה עוד קומוניקט שמספר על הכיוון אליו מכוונים השניים: "לא מאמינים בהבטחות שווא ולא במי שנכשל. אנו פה לתת לכם במקצועיות במאור פנים, את מה שמגיע לכם בדין ולא בחסד. אנו אנשי שלום אוהבי כלל הציבור רוצים להחזיר את בית שמש למסלול השפיות, ולשנות הרבה מהמצב העגום. אנו רוצים לעשות לטובת כולם ובמיוחד לטובת הספרדים שקופחו בעשור האחרון ולהשיב את האמונה בעיר יפה ומוצלחת ולתת לכם את המגיע להם כתושבי המקום. אנו רוצים תורה עם דרך ארץ. אנא עזרו לעצמכם ולנו ובחרו מפלגת:"שבת אחים" אותיות נץ .

נושאים: שבת אחים, בחירות
כולנו מאוחדים
כולנו מאוחדים
כולנו מאוחדים
כולנו מאוחדים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
נץ- לא מאמינים בהבטחות ולא מאמינים במי שנכשל
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 28 באוקטובר 2018, 12:03

חילונים, חרדים וסרוגים- כולם מצביעים משה אבוטבול. הניסיון שימשיך את התנופה! עליזה בלי ניסיון כלל (היא חושבת שתקציב העירייה 60 מליון. בעוד שהוא חצי מליארד!!)