נפגשים להכיר וגם נפרדים

מפגש ראשון של כלל העובדים עם ראש העיר ינוצל גם למעמד פרידה מיו"ר הנהגת העובדים הפורש ישראל פרץ

צילום: אתר האולם
צילום: אתר האולם

מחר, יום ג' נכנסת ראש העיר החדשה הגב' עליזה בלוך לבית העירייה. בשעות הבוקר תערוך ישיבת פרידה מראש העיר היוצא ולאחר מכן תתפנה לסדר יומה כפי שתכננה אותו. נכון לעכשיו טרם קיבלנו את סדר היום.

מה שהצלחנו לדעת זה שבשעה 15:00 הוזמנה בלוך לפגוש את כלל העובדים באולם אמרלד. ההזמנה יצאה אתמול והופצה בין כלל העובדים בעירייה בדואר האלקטרוני וגם בהודעות ואטסאפ.. "מדובר בפגישת היכרות בה נשמע על בית שמש לעתיד ועל התכניות בהקשר למקום העבודה ולעובדים" כותב מ"מ יו"ר ועד העובדים ניסים כהן. ניסוח מעניין שמסתיר אחריו רצון לדעת על תכניות פיטורים או אולי צמצום כוח אדם במסגרת העובדים.

בעיריית בית שמש מועסקים קרוב ל- 1200 עובדים. ההזמנה יצאה לכלל העובדים בכל האגפים ובכלל זה עובדי השטח. שעת המפגש נקבעה לשעה 15:00 באולמי אמרלד כדי להספיק להגיע לאמרלד בשעה היעודה יצטרכו עובדי העירייה לסיים עבודתם מוקדם מהרגיל. תושבי בית שמש התאזרו בסבלנות, על היעדרותם הצפויה של העובדים מעמדותיהם.

את המפגש המרוכז הזה מנצלת הנהגת העובדים גם למעמד פרידה ממי שפרש מתפקידו יו"ר העובדים ישראל פרץ. פרץ מונה לתפקיד יו"ר אגף הנמלים בהסתדרות החדשה ומסיים עבודה בעירייה שנמשכה כעשרים שנה.

כאמור למפגש הזה הוזמנה ראש העיר החדשה עליזה בלוך.

נושאים: עליז בלוך, אמרלד, ועד העובדים, ישראל פרץ
צילום: אתר האולם
צילום: אתר האולם
צילום: אתר האולם
צילום: אתר האולם
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: