נחש באורך מטר הומת במקל המטאטא

גיבור היום הוא נפתלי שמריה, אבי הבית בבי"ס עוזיאל שבתושייתו ובאומץ רוחו גבר על נחש באורך מטר

נפתלי שמריה מחזיק בנחש
נפתלי שמריה מחזיק בנחש

מי אמר שנחשים יוצאים בקיץ בלבד? ראו את הנחש הארוך הזה שלא איכפת לו מהגשם, מהקור, או כל הצפה שתהיה. הנחש הזה 'איים' על תלמידי בגין ועוזיאל שזה עתה סיימו יום לימודים ארוך.

בקרבת סניף בני עקיבא גבעת שרת, בצמוד לבי"ס עוזיאל חוו השבוע התלמידים חוויה מיוחדת. נחש באורך של יותר ממטר 'ארב' לתלמידים, הנחש שכב בין השיחים ללא ניע אבל חי.

הילדים הבחינו בו ונבהלו, לשמע הקולות המבוהלים האלה רץ ובא, המבוגר האחראי בסביבה באותה עת נפתלי שמריה, אב הבית של בי"ס עוזיאל שמיהר למקום.

נפתלי כוון למקום בו ראו הילדים את הנחש כשהא מצוייד בכלי הנשק המוכר לו היטב בתפקיד באחריותו- מטאטא. אורכו של הנחש כפי שנראה בתמונה לא פחות ממקל המטאטא אותו החזיק שמריה בידיו. ראה הנחש את מקל המטאטא, והזכיר לו את מטה אהרון, לו הפך בבואם לפרעה.

נעשה נס, בודאי. הנחש הוכה במקל המטאטא ונכנע בקלות, איבד חושיו ואת נשמתו, ולילדים הייתה שמחה. נפתלי היה עבורם לגיבור היום בעוד מובן, לא רק מעצם המסירות בעבודתו בבית הספר.

הורידו מחנות האפליקציות את האפליקציה של חדשות קרן אור בית שמש ותהיו מעודכנים

נושאים: חינוך, נחשים, בית שמש, בני עקיבא
נפתלי שמריה מחזיק בנחש
נפתלי שמריה מחזיק בנחש
נפתלי שמריה מחזיק בנחש
נפתלי שמריה מחזיק בנחש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
נחש באורך מטר הומת במקל המטאטא
גולש אנונימינכתבה ביום רביעי, 15 בינואר 2020, 09:14

הנחש לא "ארב" לתלמידים, נחשים לא תוקפים סתם כך אלא אם כן מפריעים להם- בכוונה או שלא בכוונה. כפי הנראה חושיו של הנחש טעו לחשוב שהשמש החורפית היא סימן לבוא הקיץ והראייה ששכב ללא ניע, כי כידוע נחשים הם בעלי דם קר ונעים רק כשחם. דרך אגב, נחש היא חיה מוגנת, אין להרגה ועל פי חוק יש לקרוא ללוכד שירחיקה.