נותנת הזדמנות נוספת- הזדמנות אחרונה

אחת מאלה שלא בורחות מהעיר בשל מה שקרה כאן, נותנת עוד הזדמנות אחת, בזכות ד"ר עליזה בלוך שתביא את השינוי המיוחל. קראו מה כותבת ז'רמן ביטון.

בקניון יום חמישי צילום: יהודית
בקניון יום חמישי צילום: יהודית

מידי יום מקיימת עליזה בלוך סיורים בשכונות בעיר, עוברת מדלת לדלת, לעיתים עוצרת במעלה המדרגות ותופסת את משליך האשפה התורן לשיחת מוטיבציה על הצורך בשינוי. ד"ר בלוך יודעת ככל שהיא תגיע ליותר דלתות הסיכוי שלה לנצח גדל. והיא מגדילה את סיכוייה מיום ליום, בקניונים, במרכולים, בשווקים, ברחוב ובחנויות היא עושה עבודה מצויינת להסביר את עמדתה שאפשר לנהל עיר אחרת.

אחת מאלה ושהתרשמו מדמותה הייחודית ובעיקר מדבריה הכובשים היא תושבת מהעיר שכמעט כמעט וארזה את מיטלטליה ועברה למקום אחר. ז'רמן ביטון, אישה אינטליגנטית מאוד, שחיה ונושמת את העיר הרבה מאוד שנים. החליטה לשתף את התושבים בחווייה מיוחדת , חווית הפגישה עם עליזה בלוך. הנה מה שיא כותבת:

חברים יקרים , אתמול הייתה לי הזכות להכיר אישה מאוד מאוד מיוחדת, חזקה רצינית עם חזון ובעיקר אמיצה .
הגב' עליזה בלוך- מתמודדת על רשות העיר בית שמש, מובילה מסע מאוד מאוד משמעותי עבור תושבי העיר בית שמש, ואחרי חוג בית שנערך אצל חברתי, הבנתי כמה חשוב להצטרף למסע הכל כך חשוב עבור תושבי העיר ועבורי בפרט .
אציין כי בשנה האחרונה אני בתהליך להעתיק את מגורי לעיר אחרת אחרי 54 שנים מתוך יאוש שכבר אין מה לעשות ובאיזה שהוא מקום "הרמתי ידיים ". אתמול החלטתי לתת הזדמנות נוספת לעצמי ולתמוך בעליזה ובתקווה לשינוי אמיתי.
עליזה היא אשת חינוך ועשייה שנים רבות, היא הקימה את בית הספר "ברנקו וייס" בבית שמש, ובכך נתנה סיכוי ותקווה לכל הנערים מכל השכונות (המוחלשות והחזקות גם יחד ) לעתיד טוב יותר עבורם. פרוייקט זה עלה יפה ואף הצליח מאוד, ובעקבות כך היא הקימה בתי ספר נוספים בארץ וניהלה רשת בתי ספר ברנקו וייס" וזה רק חלק מכל קטן מכל העשייה הכל כך עצומה שלה.
ההתרשמות שלי היא שאכן אני רואה סיכוי אפשרי לשינוי בעיר בית שמש, העיר בה גדלתי.
כדי שזה יקרה, אנו תושבי העיר ובעיקר הוותיקים צריכים לתת לעליזה את ההזדמנות ואת הכוח ואת הקול שלנו להציל את העיר הכול כך מיוחדת. בית שמש נמצאת במקום גיאוגרפי כל כך טוב, איזור סביבתי מאוד מתוייר אויר טוב, מקום שקט (אכן נתונים טובים שלא מנוצלים).
עליזה נוגעת בלב האנשים, כפי שנגעה בי אתמול, (זו הפעם הראשונה שאני פוגשת בה). המוטיבציה והרצון שלה לשפר את פני העיר ולעשות בה שינויים ולנהל אותה נכון הוא עצום ואנו חייבים לתת לה את ההזדמנות המכריעה ב - 30/10/18 .
כל עוד אנחנו כאן, מגיע לתושבי העיר ראשת עיר טובה, חזקה, שמביאה משהו חדש ומרענן .
בית שמש לא זכתה מעולם לראשות עיר ועכשיו יש הזדמנות טובה לכך .
בואו ניתן לה את הכוח, בואו נעזור לה להביא את השינוי המיוחל לעיר שלנו .
תחשבו טוב משום שבעוד שנה שנתיים עם ראש עיר חרדי מכהן, בית שמש הופכת להיות העיר התאומה של בני ברק.

נושאים: בחירות 2018
בקניון יום חמישי צילום: יהודית
בקניון יום חמישי צילום: יהודית
בקניון יום חמישי צילום: יהודית
בקניון יום חמישי צילום: יהודית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
נותנת הזדמנות נוספת- הזדמנות אחרונה
אין סיכוינכתבה ביום חמישי, 26 ביולי 2018, 12:30

אין לעליזה סיכוי. עם כל הרצון. אין לה סיכוי