מתחם שייבר הופך להיות פתרון למצוקת צרכים חרדית

מדובר לא במוסד חינוכי אחד, אלא בכמה וכמה מוסדות. מן הסתם תלמידי המוסדות לא מתגוררים בסמוך, ולא יגיעו ברגל למוסדות האלה. הא הרשות המקומית מודעת? האם מישהו יידע את התושבים? ושאלת השאלות, האם מה שנמנע ממתחם בסק יכול להתקיים כאן?

גני הילדים בשייבר
גני הילדים בשייבר

מתחם בית הספר התיכון הכללי שייבר ששקק פעם תלמידים, של ביה"ס מרשת עמל, אינו עוד בחזקת רשת עמל, כבר מספר שנים שהוא נכס פרטי. התיכון הזה כבר מזמן אינו תיכון מקומי .

השבוע אנחנו מגלים כאן, כי המבנה הופך להיות פתרון למצוקת הכיתות החסרות למען הציבור החרדי מכל העיר. יש בו גן ילדים (שתי כיתות גן) צוהר הלב, יש בו מתחם לקטקטים, משפחתון, מעונות יום, בית כנסת, מתיבתא, בי"ס בית יעקב ועוד. מדובר לא במוסד חינוכי אחד, אלא בכמה וכמה מוסדות. מן הסתם תלמידי המוסדות לא מתגוררים בסמוך, ולא יגיעו ברגל למוסדות האלה אלא הם והוריהם יצטרכו לנייד אותם בכלי רכב או בשירותי הסעות. עומס שלא בטוח שתושבי האיזור מודעים לו ולהשלכותיו.

במתחם מתבצעות עבודות בניה, אותם קשה להסתיר. ריצוף, חלוקה מחדש, ועוד מתבצעים לאור יום. מרחבים זוכים לכל הטיפוח, להפוך לכיתות לימוד למאות ילדים שיגיעו לכאן בכלי רכב בתחילת שנת הלימודים. עובדי בניין וריצוף נראים בשטח.

האם הנהגת הציבור מודעת לכך? לפחות לא נשמעים קולות מתנגדים כמו שנשמעו ברח' בר אילן או במתחם בזק. כזכור, מבנה בזק הוחכר לשמש כישיבה ואז בהתנגדות נחרצת של הנהגת הציבור המקומי בעיר הוותיקה העירייה לא אישרה את המקום להפוך לישיבה. ההבדל הוא שמתחם שייבר שימש כמבנה חינוך, ונראה כי אינו צריך אישור עירוני.

נושאים: בית שמש הותיקה, מתחם שייבר הישן
גני הילדים בשייבר
גני הילדים בשייבר
גני הילדים בשייבר
גני הילדים בשייבר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: