מתוך ההנהלה: "ראש העיר מוכרת את תקציבי הרשות בלי שום שכל ואו הגיון"

שמו של שמעון גולדברג הוסר מהבקשה להקציב 3 מיליון ₪ מתקציבי קרנות הרשות לטובת תכנון וביצוע מבני ציבור (בתי כנסת לחרדים בג' וד'), כך כך הסכום שהועמד לרשותו צומצם במיליון ₪.

גיבוי מלא
גיבוי מלא

מליאת מועצת העיר תדון בכמה נושאים חשובים מחר במליאה, אחד מהם יהיה אישור תב"רים. נבשר לכם כי העירייה לאחר דיון סוער מאוד שלקח זמן ארוך בהנהלה החליטה להגדיל את סכום התברים בתוספת של עוד 200 אלף ש"ח אבל עם שינויים פנימיים במבנה הכולל.

ואין זה השינוי היחיד בפירוט התב"רים שיובאו, למשל בין הזימון הראשון אליו צורפה רשימת תברים שיצא בשבוע שעבר לזימון השני שיצא אך אתמול בלילה, קיבלה העירייה עוד הרשאה ממשרד החינוך והגדילה את מימון היבילים לפתיחת שנה"ל תש"פ. העירייה תקבל ממשרד החינוך 5.1 מיליון ש"ח במקום 4.107 מיליון, יפה.

שאר הסעיפים דומים זולת שינוי אחד בולט. שמעון גולדברג, יו"ר ועדת התכנון עמד על כך להסיר את שמו מרשימת התב"רים. וכך מופיע עכשיו סעיף תכנון רישוי וביצוע מבני ציבור ללא זהות מבקש. האם הביקורת כאן עשתה את זה? כנראה.

כך יוקצב לאותו סעיף מבוקש סכום של 2 מיליון ש"ח בלבד במקום 3 מיליון כמבוקש. זה קורה אחרי דיון סוער וצעקות שארך כמעט שלוש שעות רק על סעיף זה, על כך שהעירייה אינה מנהלת את כספי קרנות הרשות בחוכמה. מקור בהנהלה ידע לספר שד"ר בלוך יו"ר הנהלת מועצת העיר מגלה כמעט אזלת יד בנעשה, מוכרת את תקציבי הרשות בלי שום שכל ואו הגיון.

עוד הבדלים שנמצאנו בין הזימון הראשון למסמך המצורף בזימון החדש הוא כי ההנהלה החליטה להקציב מיליון ש"ח להקמת גינות ברמת אברהם. נזכיר לרמת אברהם אין היתרי אכלוס, בה בשעה שכבר מתגוררים שם משפחות לא מעטות. עוד הבדל, ההנהלה החליטה להקצות 1.2 מיליון ש"ח לפיתוח רמה א', סעיף שלא היה בריכוז התב"רים שצורף לזימון הראשון.

נושאים: עיריית בית שמש, הנהלת העיר, בלוך, גולדברג
גיבוי מלא
גיבוי מלא
גיבוי מלא
גיבוי מלא
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מתוך ההנהלה: "ראש העיר מוכרת את תקציבי הרשות בלי שום שכל ואו הגיון"
גולש אנונימינכתבה ביום שלישי, 24 בספטמבר 2019, 17:09

סיבוב הרחוב מבהיר שבלוך מנהלת את העיר פחות טוב מאבוטבול.