משרד הפנים פרסם דו"ח מבוקר לעירייה ללא הגירעונות והמלוות

דו"ח מבוקר רו"ח של עיריית בית שמש לשנת 2017 הוצג לציבור באופן סלקטיבי, מהפרסום הרשמי במשרד הפנים חסר עמוד 3 העמוד עם עמודת הגירעונות והמלוות של העירייה. במשרד הפנים בודקים את 'התקלה

משרד הפנים
משרד הפנים

משרד הפנים נוהג לפרסם בחודש יולי את הדו"ח המבוקר בידי רו"ח של הרשויות המקומיות, ביניהם כמובן את הדוח המפורט גם לגבי הוצאות והכנסות עיריית בית שמש. מאז חודש יולי מבקשת המערכת לקבל לידיה את הדוח במטרה אחת להביאו לציבור. משרד הפנים האחראי על הפצת הדוח מעלה אותו באתר משרד הפנים ומשם לעיני הציבור, בדרך כלל הציבור המתעניין במצבה הכספי של הרשות איתה הוא מתכוון לעסוק.

אחרי לחצים בקשות ופניות אין ספור למשרד הפנים פורסם בשבוע שעבר דוח המבוקר למרות שהוא חתום כבר ממסוף אוגוסט. וראה הפלא ופלא, הדו"ח קיים, קיים כמעט במלואו. מה חסר? חסר אחד העמודים החשובים ביותר בדו"ח העמוד המציג את מצבה הכספי של העירייה .

מתחת לכותרת גירעונות מציג רו"ח בן דהן סמואל ממן ושות', משרד רו"ח המבקר את ההתנהלות הכספית של העירייה את הגירעונות בקופה הציבורית. העמוד הזה כולו נעלם, הוא פשוט מופיע ריק. בדקנו האם התקלה כזו מופיעה בעוד רשויות? נכנסנו לאותו אתר ובדקנו את הרשויות, באר יעקב, בית"ר עלית, בני ברק, בכולם הופיע אותו עמוד חשוב לידיעת הציבור. רק בדו"ח בית שמש לא מופיע העמוד מלא מספרים.

משרד הפנים קבע שעל שני העמודים הראשוני יחתמו ראש העירייה והגזבר. שני עמודים מלאי מספרים מציגים נכוחה את מצבה הכספי, גירעונות, עומס מלוות ועוד. אחד משני העמודים, הראשון מביניהם חסר. אז על מה חתמו ראש העירייה וגזברה? האם ייתכן שהם חתמו על עמוד אחד בלבד? לא סביר.

האם יד זדונית הייתה בעניין? ביקשנו לברר עם משרד הפנים, הבהרנו שם את המציאות וביקשנו לקבל את הדוח המלא על מנת שנוכל להציג בפני הציבור את מצבה הכספי של עיריית בית שמש.

נושאים: משרד הפנים, בית שמש
משרד הפנים
משרד הפנים
משרד הפנים
משרד הפנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: