מרשות החברות לתפקיד מנכ"ל עיריית בית שמש?

ראש העיר בלוך חיפשה וכנראה מצאה מחליפה לחותה, אחת כדמותה וכלבבה. האם אכן היא המתאימה להחליף את החדרים הממוזגים באוצר בעבודת השטח הנדרשת בבית שמש?

מינס כהן צילום: דוברות האוצר
מינס כהן צילום: דוברות האוצר

מירה מינס מועמדת להחליף את מנכ"ל העירייה מתי חותה שמסיים תפקידו בסוף החודש. מינס התמודדה על תפקיד מנהל רשות החברות הממשלתיות. כ-90 מועמדים החלו את ההתמודדות על התפקיד, ו-18 מתוכם עברו את מבדקי נציבות שירות המדינה, מינס נותרה לבסוף יחד עם עוד שני מועמדים לתפקיד והיא לא נבחרה. את התפקיד, בסופו של דבר קיבל את התפקיד יעקב (ינקי) קווינט, היועץ המשפטי של רשות מקרקעי ישראל.

עיתון גלובס מצייר פרופיל של מינס, המכהנת בתפקיד סגנית מנהל רשות החברות. העיתון יודע לספר לקוראיו, כי מינס ריכזה את הטיפול בקידום נבחרת הדירקטורים ופיתחה קשרי עבודה הדוקים עם הנהלת האוצר. האם אלה הן הסיבות בשלן מועדפת מינס על מועמדים אחרים, ויש כאלה במאגר שמות המאותרים להחליף את מתי חותה.

האם בחירת מינס באה לשדר על תקופה פמיניסטית בעיר בית שמש, העיר שהדירה נשים עוברת לצד השני. בלוך, נזכיר הציבה בשביעייה הראשונה של רשימתה 'עיר מאוחדת', לא פחות מחמש נשים!!!

ושאלת השאלות האם מינס שמתמודדת בתפקידיה השונים מול פקידות מקצועית מסוגלת להתנהל מול עובדי רשות מקומית? בלוך מצויה בתקופה לא פשוטה בעירייה, ללא מנכ"ל, ללא סמנכ"ל, ועם בעיות אין סופיות בניהול, מחפשת את הדמות עליה יכולה להישען בכל הקשור לניהול העירוני הכושל. מינס שבאה משטח אחר לגמרי, צריכה לעמוד על מימוש חזונה של בלוך. אתם רואים את מינס שבאה ממשרדים ממוזגים שוהה בשטח, אחראית על ניקיון העיר, משימה שבלוך נטלה על כתפיה, אתם רואים את מינס מתעסקת בדאגה לכך שתאורה תדלק ברחובות או ביוב יזרום במערכת... במינס, חייב להיות משהו מ'השיגעון' הדבוק בעליזה בלוך, להיות פטריוטית מעולם אחר,

למינס (46) תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת הריוט ואט, תואר שני במנהל חינוך, ותואר ראשון בחינוך, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. כמו כן, סיימה מינס 'קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירים' באוניברסיטת תל-אביב.

נושאים: עיריית בית שמש, מירה מינס, עליזה בלוך
מינס כהן צילום: דוברות האוצר
מינס כהן צילום: דוברות האוצר
מינס כהן צילום: דוברות האוצר
מינס כהן צילום: דוברות האוצר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מרשות החברות לתפקיד מנכ"ל עיריית בית שמש?
שמחה ווקרנכתבה ביום שני, 21 בינואר 2019, 12:16

מינס-תימניה?

מרשות החברות לתפקיד מנכ"ל עיריית בית שמש?
אחד מבפניםנכתבה ביום חמישי, 17 בינואר 2019, 03:13

בית שמש זקוקה למנהלים ביצועיסטים שמכירים את השטח ויודעים לעבוד מול עובדים. לא מנהלים בתיאוריה.