מרפאת טרם- מה עם התחזוקה?

מי שיבקר בימים אלה במרפאת טרם בביג יגלה מראה עצוב, מכשור רפואי מלוכלך, קירות חסרי טייח, ואי הקפדה על אסתטיקה. מבדיקה עולה כי עובד הניקיון מסיים עבודתו בשעה 11 בלילה ומאז למעשה אין מחליף...

חדר קבלה לחולים
חדר קבלה לחולים

מתי יצא לכם לבקר בטרם בביג? אם לא יצא לכם, הרווחתם פעמיים, גם כנראה וברוך ה' אתם בריאים וגם חסכתם מעצמכם מראות מבזים של שירותי הבריאות המקומי. טרם בית שמש היא סניף של רשת לרפואה דחופה.

"ב'טרם' בית שמש אנו מטפלים ביותר מ-‏30,000 מטופלים בשנה. במקום מוצעים כל השירותים עבור כל מקרי החירום הרפואיים שאינם מצריכים אשפוז. סניף טרם ממוקם במקום נוח בכניסה לעיר ולתחנת הרכבת, ומשרת את אוכלוסיית בית שמש ויישובי הסביבה באזור מטה יהודה משנת 2002. בטרם ניתן שירות מהיר ונוח, 90% מכל המטופלים עוברים טריאז' (מיון ראשוני) תוך 15 דקות ו-‏70% מהמטופלים משוחררים תוך 60 דקות מהגעתם. " כך באתר טרם. ואכן מבחינת רמת ואיכות השירות אין מה להעיר, כוח האדם המצוי במקום במידת היכולת עונה על הצרכים. הבעיה אינה בכוח האדם, או באיכות השירות, הבעיה היא אחרת במקום נותן השירות.

רשת מיוני 'טרם' הרחיבה לפני כשנתיים את שירותיה לתושבי בית שמש וסביבתה, והודיעה על הקמת מיון נוסף בעיר בשכונת רמה א', שם יוענקו שירותי הרפואה הדחופה ובשיתוף ארגון 'עזרת אחים', בנוסף למיון המרכזי במרכז ביג. סניף זה של טרם נותן שירות עד שע לפני חצות. ומאז למעשה כל תושביה של העיר נצרכים לשירותי טרם בביג, מה שמגדיל את העומס על המקום.

תמונת מצב קודרת ניבטת למבקר מרפאת טרם בימים האלה, קירותיה של המרפאה לא ראו שיפוצניק הרבה מאוד זמן, קילופי טיח, קירות מלוכלכים, ממש לא נאה להביט אל הקירות. חמור ומאכזב יותר הוא המראה הניבט מהמכשור הרפואי שלא ראה מטלית לחה בשבועות האחרונים, אבק, אבק שחור מכסה את המכשירים הרפואיים. ממש בולטת לעין העובדה שהמכשירים הרפואיים אנם מצויים תחת יד מטפלת. חדר הגבס מלא סיד לבן, כיסאות מלוכלכים, ניתן לצפות שחדר מיון קדמי ייראה הרבה יותר נעים ויותר אסתטי.

מבדיקה עולה כי אין במשמרת הלילה עובד ניקיון צמוד בכל שעות העבודה, העובד מסיים תפקידו בשעה אחת לפני חצות, ומאז למעשה אין מנקה.

השבוע באחת הלילות היו שם מבקרים שנזקקו לשירות, אחת מהמבקרות אף הוסיפה והתלוננה לא על המקום המוזנח, אלא גם על המענה הטלפוני. "לקח לי שעה וחצי להשיג את טרם". ואפשר לחזור ולהדגיש, התלונות אינן על השירות אלא על מראה המקום.

לתשומת לב האחראים ומנהלי טרם בית שמש.

נושאים: חדרי רפואה קדמיים בית שמש, טרם
חדר קבלה לחולים
חדר קבלה לחולים
חדר קבלה לחולים
חדר קבלה לחולים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: