מנהלת לבית הבנים

בית הבנים, שהחל לפעול בחודש האחרון בחסות ברנקו וייס, מאמץ לו עתה מנהלת שתידרש לקיים הבטחת ראש העירייה בליל הזיכרון וליצוק תוכן לקיומו.

בית הבנים
בית הבנים

מירב בן נאים, מנהלת לשכתו של מאיר בלעיש במשך העשור האחרון, עוברת תפקיד. ראש העירייה משה אבוטבול הכריז במעמד הזיכרון על הפעלת בית יד לבנים בכל ימות השנה. הבית שהיה שומם וריק מכל פעילות במשך השנה האחרונה ולמעשה מאז נחנך ערב יום הזיכרון בשנה שעברה, לא התקיימה פעילות שוטפת.

השנה אימץ תיכון ברנקו וייס את בית יד לבנים, שהחליט ליצוק בו תוכן לא רק בערב יום הזיכרון אלא בכל ימות השנה. במקביל, מאיר בלעיש סגן ראש העיר שכנראה לפי הסימנים לא מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות, החל בניסיונות לאתר בתוך העירייה תפקידים פנויים לשבץ את מקורביו, אחד מהתפקידים היה זה ניהול בית יד לבנים.

בערב יום הזיכרון עשתה העירייה טיפוח מחודש לבית, הוסיפה אדניות וצמחיה תואמת, ניכשה את העשבייה וניקתה את הסביבה תוך תליית דגלול מתאים. ראש העיר בדבריו לפני המשפחות השכולות והאורחים הרבים בעצרת הזיכרון המרכזית הבטיח שהשנה תהיה בו פעילות שוטפת. את השטר הזה צריכה מירב בן נעים לפרוע.

אגב לבית יד הבנים, אין שום קשר עם ארגון יד לבנים. יד לבנים פועל רק למען בני המשפחות השכולות למשרתי צה"ל בסדיר או בקבע. הארגון אינו מטפל ואינו פועל למען משפחות שכולות של נפגעי פעולות איבה. בית שמש אימצה לעצמה מודל אחר, מודל שבו כל משפחת השכול מתאחדת ומתייחדת תחת אותה קורת גג.

נושאים: בית הבנים, בית שמש
בית הבנים
בית הבנים
בית הבנים
בית הבנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: