בעירייה העדיפו להשכיח את קיום הדו"ח המבוקר

ראש העירייה וגזברה מצפים שהעיר תעבור בשתיקה על עוד דוח שערורייתי. הפעם נתקלים בחומה בצורה בדמות עו"ד רינה הולנדר, השואלת ודורשת לקבל תשובות

האחראים על הדוח
האחראים על הדוח

פרסום הדו"ח המבוקר בידי רו"ח אתמול באתר החדשות של קרן אור ornews. הפתיע את חברי מועצת העירייה כמו את כל העירייה ובמיוחד את הצוות הבכיר בה. הדו"ח לא הובא לידיעת מועצת העיר למרות שהוא חתום בידי ראש העירייה והגזבר כבר בסוף חודש יולי, ונמסר לממונה על הביקורת ברשויות המקומית הגב' עפרה ברכה במשרד הפנים. הדו"ח הזה כמו כל דו"ח חייב להיות מובא לפני מליאת מועצת העיר, ומי שמתעלם בדרך כלל במצג המצב המיתי של העירייה העדיף מסיבותיו שלו לא להניח גם דו"ח זה לפני הציבור ולפני חברי מועצת העיר, בינתיים מצד כל אלה קיימת שתיקה.

ביום רביעי התקיימה 'ישיבת עבודה' של האופוזיציה, שהיא יותר ישיבת תיאום בה נכחו ריצ'רד פרס ועו"ד רינה הולנדר. השניים פנו בשאלה ליועץ המשפטי לבדוק מדוע הדו"ח לא הובא לדיון או לפחות לידיעה. תשובת היועץ הייתה כי הוא אינו יודע. נדגיש, אין מחובתו של היועץ המשפטי להעלות את הדו"ח לדיון, ומי שהיה אמור להעלות ולקבוע על סדר היום את הדו"ח הם ראש העירייה משהאבוטבול או גזבר העירייה שכן כל מהות כספים. אתם מכירים מישהו שמגיש ראשו לגיליוטינה?

שני חברי האופוזיציה, עו"ד הולנדר ופרס מתכוונים לדרוש להעלות את הדו"ח לסדר היום הציבורי במליאת המועצה ולקיים בו דיון. פרסום הדו"ח הובא לידיעת חבר המועצה אלי כהן שאינו בארץ. בסמכותו של כהן לזמן דיון בוועדת הביקורת על הדו"ח ועל עצם העובדה שהוא הוסתר מחברי המליאה ומהציבור.

עו"ד הולנדר פרסמה כי היא פנתה למנכ"ל העירייה ודרשה ממנו תשובות לשאלות בעניינים מסויימים שבלטו לעיניה מהדו"ח. בהתקבל התשובות האלו תחליט על המשך הדרך.

נושאים: דוח מבוקר 2016, עירית בית שמש, וועדת הביקורת משרד הפנים, מבקר המדינה
האחראים על הדוח
האחראים על הדוח
האחראים על הדוח
האחראים על הדוח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: