מוטי כהן שיתמודד על מקום במועצה תומך בעליזה בלוך לראשות העיר

שני חברי המועצה מסיעת עתיד העיר 'מתאחדים מחדש' ותומכים בד"ר עליזה בלוך לראשות. מוטי כהן בשם סיעת היחיד, ומנשה אליאס חברו בשם סיעת כולנו. לבלוך כבר יש 3 תומכים במועצת העיר

חבר מועצה מוטי כהן
חבר מועצה מוטי כהן

מוטי כהן, חבר מועצת העיר ראש סיעת עתיד העיר, שהפתיע בבחירות הקודמות וגרף אלפי קולות מצטרף היום ומכריז על תמיכה בד"ר עליזה בלוך לראשות העיר.

מוטי כהן הקים בבחירות האחרונות את עתיד העיר, הישגו המרשים ביותר בבחירות האחרונות תורגם לשני מנדטים, והוא יחד עם מנשה אליאס הלכו יד ביד כברת דרך ארוכה. באמצע הדרך התפצלו ומנשה אליאס חבר לעמי בוזגלו וביחד הקימו כאן בעיר את נציגותו של משה כחלון, סיעת כולנו.

כולנו הכריזה לפני כשבועיים במעמד חברי כנסת, סגנית יו"ר הכנסת והשר אלי כהן על תמיכתה בעליז בלוך לראשות. עתה מצטרף הבסיס לאותו כוח, מוטי כהן וקורא לציבור להתגייס ולתמוך בעליזה בלוך. "הפעם למען כולנו, אסור לנו לפספס. עליזה בלוך היא הזדמנות שלא מקבלים בכל עיר. עליזה אישה ישרה, אמינה, צנועה, מוכשרת ואחת שיודעת לנהל" אומר מוטי כהן לתומכיו הרבים להתגייס למען עליזה בלוך.

בכך למעשה כבר שלושה חברי מועצה תומכים בעליזה בלוך, מוטי כהן, מנשה אליאס וריצ'רד פרס.

בסרטון, מוטי כהן לא אומר דבר לגבי עתידו הפוליטי, האם הוא מתכוון להתמודד שוב למועצת העיר. התקשרנו לשאול, הנה דבריו. "החודש האחרון היה חודש עמוס לחבר מועצת העיר מוטי כהן, חודש בו התלבט קשות באם להמשיך בחיים הציבוריים או פשוט לוותר ולתת לאחרים לנסות. "אחרי כל השיחות הרבות שקיבלתי ואני עדיין מקבל מכל הזרמים, החלטתי להתמודד על מקום במועצת העיר הבאה. חשבתי שאין מה לעשות כחבר מועצת עיר בדרך בה מתנהלת העיר בית שמש. כבר חודשים מקננת בי המחשבה לפרוש מהחיים הציבוריים ולחזור לעיסוקיי הפרטיים. הופתעתי מתוכן הפניות, שהגיעו מחרדים לא מעטים, שהדגישו כמה נוכחותי בזירה הזו חשובה. לכן החלטתי להודיע היום על תמיכתי בד"ר עליזה בלוך, ובמקביל אני מחדש פעילותי להתמודדות במועצת העיר הבאה.

נסכם: מוטי כהן יתמודד על מקום במועצת העיר בשם 'עתיד העיר' ויתמוך בעליזה בלוך לראשות.

נושאים: בחירות 2018, בית שמש
חבר מועצה מוטי כהן
חבר מועצה מוטי כהן
חבר מועצה מוטי כהן
חבר מועצה מוטי כהן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: