לא נמצא מתאים למכרז שפע

גרינברג, ממונה על שפע, עלול למצוא עצמו בסוף חודש אפריל בלי מנהל אגף, במכרז האחרון לא נמצא מתאים למרות שהתייצבו כ-20 מועמדים.

לכלוך ליד בית כנסת
לכלוך ליד בית כנסת

עיריית בית שמש הצליחה לגייס מנכ"ל חדש (משרת אמון), סמנכ"ל, מנהלת רווחה, אבל לא מצליחה לגייס מנהל לאגף שפע. למה? האם בשל דרישות גבוהות? ואו אולי בשל אי התאמה מצד המועמדים לתפקיד. בין שאר הדרישות נתבקשו המועמדים להציג ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים אחזקה, לוגיסטיקה, פיקוח ובקרה, תברואה, פיתוח תשתיות תכנון עירוני. כל סעיף כזה לא עומד בפני עצמו, ועל המועמד להציג כישורים בכל אלה ביחד.

רבים רואים בתפקיד מנהל שפע בעיקר כאדם האחראי על ניקיון, ולא כך הוא. ניקיון, טיפוח, פיתוח, תכנון עירוני, הם רק חלק מהסעיפים בהם חייב המועמד להתמצא.

באחרונה התהדרה ראש העירייה בכמות האנשים המתמודדים על המכרזים למשרות השונות בעירייה. על ניהול אגף שפע אף פרסמה והודיעה כי יש למעלה מ- 20 מועמדים לתפקיד. מבין כל ה-20 לא נמצא ראוי, מתאים לתפקיד? התשובה מפי המשנה לראש העיר שמואל גרינברג: לא נבחר. מדוע ולמה? שמואל גרינברג העדיף לא לפרט.

במכרז שהחל כבר בתחילת דצמבר ונסגר באמצע אותו חודש, לא נמצאו מתאימים. מה שאילץ את העירייה להאריך את החוזה למחזיק בתפקיד עד חודש מאי. מנהל שפע כיום שאול פוקס שעומד בפני פרישה לגמלאות, ימשיך בתפקידו עד לאותו מועד מוסכם בין הצדדים. לא נמנע שיתבקש להאריך כהונתו עד שיימצא מחליף,

נושאים: עיריית בית שמש, אגף שפע
לכלוך ליד בית כנסת
לכלוך ליד בית כנסת
לכלוך ליד בית כנסת
לכלוך ליד בית כנסת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: