ככה משאירים  מקום בו נהנו אורחים וילדיהם שיחקו

גן התפוח, מטופח ע"י מחלקת שפע בעירייה. בלילה הוא שוקק חיים ואחרי עזיבתם המקום נראה כאילו טורנדו היה במקום...

כך נראה הגן
כך נראה הגן

בית שמש אינה עיר תיירות, ואפשר לתאר מה ואם הייתה כזו. ממונה על תיירות יש לנו, תיירות אין גם. ואם כבר יש משהו שמושך תושבים או אורחים, אזי מדובר באיזה מתקן שעשועים בצד הדרך שהותקן כאן באדיבות עיריית בית שמש.

גן התפוח, הוא הגן בצומת הגפן – שד' בן גוריון. למי שאינו מזהה, סמוך לאתר האנדרטה לזכר נספי תאונות הדרכים, יש מתקן שעשוע כזה לילדים. המקום עמוס נוכחות. בעיקר בשעות הערב והלילה. ברכה. כבר אם יש משהו בעיר הזו והוא תקין למה שלא יהנו ממנו מי שמבקש ליהנות.

ואם נהנים, אז איך? האם כאשר יושבים על הדשא הירוק, באמת בלי ציניות, העירייה מקפידה להשקות את המקום- הדשא ירוק ומטופח- למה להשאיר אותו מטונף? בקבוקי פלסטיק של משקאות יום אתמול, כוסות וערימות טיטולים ועוד שיירות מארוחות שהביאו עמם המטיילים. למה הגועל הזה? למי? גם התכוונו.

אולי יואילו הבאים לשם לנקות בטרם עזיבתם את המקום? ואם זה לא ברור, אלי עיריית בית שמש 'תאמץ' רעיון מוכר וחביב ממקומות אחרים, פקח עם עובד ניקיון צמוד. שניהם יוציאו את משכורתם מהתרשלות האורחים המכובדים. פקח יקנוס, והעובד ינקה. והגן יישאר נקי ומוכן לקבלת האורחים הבאים.

נושאים: גן התפוח, בית שמש, תיירות
כך נראה הגן
כך נראה הגן
כך נראה הגן
כך נראה הגן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ככה משאירים  מקום בו נהנו אורחים וילדיהם שיחקו
יוסי בר-ניבנכתבה ביום ראשון, 27 באוגוסט 2017, 11:47

ציון, ראית את המקיון בשכונות החרדיות? אין! אתה יודע שאני גר מטרים מהמקום. זה חודשים שרק החרדים מאכלסים את המקום עד שעות הערב המאוחרות (מה היה קורה למשפחות חילוניות אילו היו מגיעות למתקני שעשועים ברמה???) מעבר לרעש, הזיהום במקום חוזר על עצמו כל לילה. יספר לך כל מי שמתאמן בהליכה ועובר במקום.

ככה משאירים  מקום בו נהנו אורחים וילדיהם שיחקו
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 27 באוגוסט 2017, 09:54

אם יעשה כן ויעמידו פקח ועובד נקיון כיצד יבחר אבוטבול לקדנציה נוספת הרי כל המלכלכים הינם חרדים שמבלים שם שעות וכמובן שאת הזבל הם משאירים