כינוס תושבים ויזמים בפרוייקט התחדשות עירונית הסביון גבעת שרת

התוכנית מציעה 430 יח"ד חדשות ב7 בניינים, 1250 מ"ר מסחר, מבני ציבור ושטחים פתוחים על פני שטח של 21 דונם.

תמונת הדמיה בלבד
תמונת הדמיה בלבד

מהפכת ההתחדשות העירונית לא פוסחת על בית שמש. פיתוחה המואץ של שכונת הענק רמת בית שמש בדרום העיר, וחתימת הסכם הגג בין העירייה לממשלה, מהווים תמריץ ועידוד לדיירים ויזמים בעיר הותיקה להגיש תוכניות לפינוי בינוי, כחלק מתנופת הבנייה העוברת על העיר. הערב כינוס ראשון של תכנית התחדשות עיחנית נוספת הפעם בגבעת שרת., סמטת הסביון. הכינוס באולמי פנינת תמר במעמד ראש העירייה, הממונה על תכנון ובנה וממוני התחדשות עירונית שלום אדרי ומנשה אליאס.

בעיר בית שמש ישנן שכונות ותיקות שנבנו לפני יותר מארבעה עשורים וזקוקות לשדרוג ושיפור התשתיות ואיכות החיים של התושבים. ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול יחד עם יו"ר הליכוד מר שלום אדרי, פועלים בשנים האחרונות כדי לתכנן ולבנות עבור תושבי העיר הותיקה, דיור איכותי ומודרני עם פיתוח סביבתי, חינוך ושירותי קהילה מעולים.

התוכנית ברחוב הסביון הפונה בחזית לרחוב הדקל ורחוב הרקפת בבית שמש, מקודמת במסלול פינוי בינוי יזמים. התוכנית שהופקדה בוועדה המחוזית ירושלים מייעדת להריסה 72 יח"ד קיימות במקומם יבנו 430 יח"ד בשבעה בניינים בנוסף לשטחי מסחר, מבני ציבור ושצ"פים על פני שטח תוכנית של כ21 דונם. הפארק הסמוך על שם לוחם הימ"מ ששון מורדוך ז"ל יורחב וישולב במרכז השכונה המתוכננת ויהווה ריאה ירוקה גדולה לרווחת התושבים.

מנהלת הפרויקט גב' דורית רבינר מעדכנת כי התוכנית קיבלה את אישורה של הרשות להתחדשות עירונית במשרד השיכון, וכן את המלצת הוועדה המקומית בית שמש. כך שתחילת העבודות בפרויקט צפוי לינואר 2019.

יזם התוכנית היא חברת מידר פסגות דורם בע"מ בבעלות השותפים רונן לוי, מאיר מלכה, אבי חזיז ומישל יפרח בעלי חברות קבלניות לביצוע עבודות בניה עם ניסיון רב שנים בביצוע פרויקטים. את הפרויקט מלווים עו"ד הדיירים אליוט רוזנשטיין, עו"ד קובי ויוסי לאור בעלי משרד עו"ד מכלוף לאור בנתניה מייצגת את היזמים, אדריכלית אירית סולסי מעירית דרור אדריכלים, בנצי ראקוב מחברת אבני דרך ניהול וייזום פרויקטים בע"מ, כולם בעלי ניסיון רב בפרויקטים לפינוי בינוי ובניה רוויה.

יו"ר הליכוד בבית שמש שממונה על ההתחדשות העירונית בעיר מר שלום אדרי יחד עם יו"ר הועדה לתכנון ובניה מר משה מונטג מסרו כי הנהגת העיר בית שמש לקחה על עצמה כמשימה ממדרגה ראשונה לספק דיור איכותי ולסייע בפתרון משבר הדיור לכלל האוכלוסיות, משימה זו מבוצעת בשיתוף כלל הגורמים הממשלתיים, יחד עם סיעות הקואליציה העירונית בהובלת ראש העיר משה אבוטבול ואנו שמחים ומסייעים ליוזמות איכותיות אשר מספקות פתרונות דיור ואיכות סביבה.

נושאים: התחדשות עירונית בית שמש
תמונת הדמיה בלבד
תמונת הדמיה בלבד
תמונת הדמיה בלבד
תמונת הדמיה בלבד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: