ישיבה עקרה להצגת שירותי הפרסום לקמפיין שיווק  בשכונת נווה שמיר

הנוכחים, בכירי העירייה, כולל ראש העירייה פינו מיומנם כל עיסוק כדי לבוא לשמוע רעיונות ותכניות שיווק, ובמקום זאת נשאלו הם להציע מחשבותיהם...

נוה שמיר
נוה שמיר

בעירייה שוררת יותר מחוסר אופטימיות לעתיד רמה ה כשכונה לציבור הכללי. גורמים בכירים מתחילים להבין שהשכונה לא תשרת אוכלוסיה כללית , אלא תהיה מעורבת על כורחה עם רוב חרדי. השבוע התקיימה ישיבה ראשונה של צוות הבכירים בעירייה מול הזכיין במכרז לשיווק ומיתוג רמה ה. נזכיר כי משרד השיכון ייעד סכום כסף נכבד לקידום רמה ה כיעד רכישה אטרקטיבי לציבור הכללי. בין יסודות המיתוג הנדרש היה איתור וגיבוש קבוצת רכישה, איתור גרעינים קהילתיים, ורוכשים פוטנציאליים נוספים מן המגזר הכללי. הזוכה במכרז שנקבע, הוא מר מוטי כהן, (שמשנט).

נציין כי ברקע הישיבה מידע רחב שמגיע מגורמים שונים לגבי ניכוס השכונה לציבור הכללי, בשעה שרוב הרוכשים עד כה הוא דווקא מהציבור החרדי. כמו"כ נזכיר את רעיון ההצרחה לפיו רוכשים חרדים זוכים יתאפשר להם להמיר זכייתם במעבר לשכונה ד.

מי שקורא את תנאי המכרז יודע שלפני הזכיין צפויה מלאכה קשה, עבודה סיזיפית מחייבת ידע רחב בתחום השיווק, ניסיון בקשר עם קבלנים ובעיקר יכולת מקצועית גבוהה מאוד.

כאמור לפגישה הוזמנו והגיעו ראש העירייה בלוך, סגניה שיטרית והולנדר, וכן אלי פרץ ושלום אדרי. בישיבה ציפו הנוכחים לשמוע על הקמפיין, על יצירת שיתופי הפעולה האפשריים עם הקבלנים, על רעיונות לגיוס קבוצות רכישה, על תכנית יחסי הציבור. במקום זאת נשאלו הם להציג רעיונות משלהם, בשפה פשוטה, הכדור גולגל אליהם. מבוכה השתררה בחדר.

התוצאה? לא קרה כלום בפגישה. לדעת אחד הגורמים, זה גם לאיילך לשום מקום.

נושאים: נווה שמיר, עירייה
נוה שמיר
נוה שמיר
נוה שמיר
נוה שמיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: