יעל היימן ממלאת מקום מהנדס העירייה

לפני שנה הודיע מהנדס העירייה על כוונתו לפרוש, כאשר מגיע זמן הפרישה ממנים את אדריכלית העיר, מי שהייתה יועצתו לעניין פיתוח לממלאת מקומו. שכחו שיש לה עוד תפקידים שכל תפקיד חשוב ודורש בפני עצמו.

יעל היימן באמצע
יעל היימן באמצע

על שולחן מליאת מועצת העיר בבית שמש, אחד הסעיפים, הוא אישורה של יעל היימן אדריכלית העיר כמ"מ מהנדס העיר. יעל היימן, אחראית לטוב ולרע לתכנון העירוני, כך הופכ תמי שהיה באחריותה לסייע למהנדס העיר בביצוע בקרה אדריכלית על תכניות והיתרי בנייה, מעורבות בפיתוח מדיניות התכנון של הרשות וביישומה וסיוע למהנדס הרשות בקידום פרויקטים במסגרת הבנייה הציבורית לממלאת המקום.

בעירייה יודעים על פרישתו הצפויה של מהנדס העירייה כבר לפני כשנה, כבר אז הודיע דני צרפתי על פרישתו הצפויה והעירייה לא נערכה במועד, קרי הוצאת מכרז, בדיקה, אישור וכו. העירייה חיכתה לרגע האחרון ואף מעבר לכך, ובמקום להוציא מכרז כנדרש מחליטה לאשר את יעל היימן לממלאת מקום. בבקשה אין הגדרת זמן למילוי המקום, וכבר מוכר הוא כי ממלא מקום יכול 'להיתקע' בתפקיד גם חודשים ארוכים ואולי גם שנים.

יעל היימן ממלאת כיום תפקיד חשוב, פיתוח אסטרטגיית מדיניות התכנון של הרשות. הובלה של הכנת תכניות אב לפיתוח ולעיצוב מרחבי תכנון, והגשתן לאישור המהנדס. גיבוש, עריכה והגשה של הנחיות בנושא תכנון ובנייה לאישור מהנדס הרשות. מתן חוות דעת מקצועית למהנדס הרשות, בבחינה מחודשת של תכניות בניין עיר ותכניות אב קיימות, בתכנון שינויים, ובהכנת תכניות חדשות. הובלת תכניות ופרויקטים ציבוריים לשטח בנוי ו/או פתוח, ומתן הנחיות לצוות התכנון בהיבטים של עיצוב. כך הופכת היימן להיות היועצת של עצמה...

ברוכת הכישרונות יעל היימן, זוכה לאמון מלא מצד ראש העירייה, ואין בעיה עם זה, יש בעיה ביכולת מבחינת זמן למלא את כל תפקידיה. בל נשכח כי גב' היימן גם אמא ואשה ובעלת בית.

מילוי תפקיד מהנדס העיר הוא תוספת של תפקיד ואחריות על גבה שיכול למוטט אותה הכי פשוט ואת המערכת הכי חשוב. ובית שמש המצויה בתכניות בניה של 30 אלף יח"ד אינה יכולה לזלזל בתפקיד כזה חשוב ולהטילו על כתפיה של היימן. נוסיף כי היימן משמשת גם כיועצת ראש העיר למעמד האישה תפקיד העומד בפני עצמו, תפקיד חשוב מאוד במערכת הציבורית. יעל לאה היימן גם חברה בדירקטוריון מי שמש, חברה בדירקטוריון החברה הכלכלית, חברה המצויה בגירעון.

נכון לעכשיו לא נעשתה שום פעולה למנוע את המינוי, לא מצד דואגים בקואליציה ולא מצד חברי האופוזיציה. בכל מקרה קולם לא נשמע.

נושאים: עיריית בית שמש, אגף ההנדסה
יעל היימן באמצע
יעל היימן באמצע
יעל היימן באמצע
יעל היימן באמצע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יעל היימן ממלאת מקום מהנדס העירייה
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 08 ביולי 2018, 04:18

אם זה היה גבר לא היית כותב ככה