יו"ר סיעת שס בעירייה דורש מהחרדים לפרוש מהקואליציה

" לא שמעתי מכם אפילו קול מחאה חלושה כאשר מתבצע דבר שכזה (אירוע הגאווה) לראשונה בעירנו ועוד כשהדבר מתבצע בחלקו בגנים עירוניים אשר הם בשליטת האגפים שבידכם"

יו"ר סיעת שס
יו"ר סיעת שס

האם תנועת ש"ס סדרך לקואליציה? ובכן המכתב הבא מוכיח ההיפך, לא רק שהסיעה אינה בדרך לשם, היא אפילו קוראת לחברי סיעת יהדות התורה, דגל ואגו"י לפרוש לאלתר מהישיבה על הכיסאות הנעימים. הרקע למכתב, אירוע הגאווה המתקיים היום בעיר לא כל תגובה מצד חברי הסיעה. לא רק שלא הגיבו הם אפילו לא נשאו קול ברמה. אומר מתי.

ישראל רמתי יו"ר סיעת ש"ס במועצה כותב מכתב חריף מאוד ליהדות התורה החברה בקואליציה. רמתי טוען לאדישות האוחזת בחברי מועצת העיר החרדים לנוכח מה הוא שמכנה ימים זלזול בקודשי ישראל. "אלו הם ימי בין המצרים, יום זה אשר אנו עומדים בו יום חמישי כ"ב בתמוז תשע"ט הוא יום אשר ייזכר לשנים רבות כיום פריצת חומות הקדושה בעיר בית שמש רבתי. יום אשר בו קמים אנשים ובראש כל חוצות מרימים דגל נגד המסורת וההלכה היהודית הקדושה בה החזיקו אבותינו כבר אלפי שנים, אין איש יכול לשער אם בקיעת חומות הקדושה הזו לא תוביל במהרה לחורבנה הרוחני המוחלט של העיר בית שמש ה"י.

" לצערי לא שמעתי מכם אפילו קול מחאה חלושה כאשר מתבצע דבר שכזה לראשונה בעירנו ועוד כשהדבר מתבצע בחלקו בגנים עירוניים אשר הם בשליטת האגפים שבידכם, ובעוד שראיתי תושבים רבים מן העיר הוותיקה אשר אמנם אינם חובשים כיפה לראשם אך אש המסורת היהודית יוקדת בליבם, דווקא אותם ראיתי מוחים בריש גלי כנגד המתרחש היום בעירנו בלא בושה ובלא כלימה ממסורת היהודית הטבועה בהם, ומאידך שליחי ציבור יראי ה' היושבים בהנהלת העיר זועקת הדממה מפיהם"

רמתי שיגר את המכתב לכלל חברי הסיעה הגדולה והרחבה המאוחדת, דגל ואגו"י. 8 חברי מועצה במספר.

נושאים: שס, יהדות התורה, בית שמש
יו"ר סיעת שס
יו"ר סיעת שס
יו"ר סיעת שס
יו"ר סיעת שס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יו"ר סיעת שס בעירייה דורש מהחרדים לפרוש מהקואליציה
גולש אנונימינכתבה ביום שבת, 27 ביולי 2019, 16:24

מה ניתן לצפות מגולדברג החילוני. העיקר שיש ג'וב ויש משכורת. זו "היהדות" של משפחת מספחת פרוש....

יו"ר סיעת שס בעירייה דורש מהחרדים לפרוש מהקואליציה
אריהנכתבה ביום חמישי, 25 ביולי 2019, 08:34

כולם לקו במחלת שכחה. כבר היה ארוע גאוה בכיכר נעימי לפני מספר שנים.